24 januarikoekje schreef: Ik heb ook geen plannen om naar A'dam te gaan
Maar dat soort dingen wil ik liever altijd eerst toch aan ruiken enzo.
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Was er dan geen vleeslevering bij jou thuis? Of ga je iets halen?eelke schreef: 24 januari![]()
Bij het Kruidvat en de Hema hebben ze trouwens tegenwoordig ook soort van verantwoord schoonmaakmiddel voor de baby. Ik ben er alleen nog niet aan gaan ruiken. Ik vind Zwitsal zo meuren. En de Weleda-babylijn bevat allemaal calendula.
Iemand trouwens ervaring met het spul van de Bodyshop?
Ja en een lijntje uit limburgkoekje schreef: Was er dan geen vleeslevering bij jou thuis? Of ga je iets halen?
Bij het Kruidvat en de Hema hebben ze trouwens tegenwoordig ook soort van verantwoord schoonmaakmiddel voor de baby. Ik ben er alleen nog niet aan gaan ruiken. Ik vind Zwitsal zo meuren. En de Weleda-babylijn bevat allemaal calendula.
Iemand trouwens ervaring met het spul van de Bodyshop?
Ik denk dat wij de producten van de groene vrouw gaan gebruiken.
Ben er nog niet helemaal aan uit( en heb niet veel tijd meer, ik lees tegenwoordig enkel nog ingredienten van babyproducten)
En anders hema natural.
Ben er nog niet helemaal aan uit( en heb niet veel tijd meer, ik lees tegenwoordig enkel nog ingredienten van babyproducten)
En anders hema natural.
Owzooo!
Ik vind het aanbod van jullie echt heel lief!
Maar ik wil er eerst echt aan ruiken enzo
Ik weet dat het door de hormonen komt, maar ik vind tegenwoordig snel dingen stinken en dan wil ik het niet op de baby smeren en dat zou echt zonde van de moeite en tijd van iedereen zijn.
Ik heb een beetje moeite met de rest van de filosofie van de groene vrouw, lijkt te metafysisch voor mij. Ik heb namelijk geen moeite met E-nummers en tarwe en suiker en koolhydraten. En ik doe niet aan homeopathie.
Hema natural vind ik tot nu toe heel prettig. Ik heb er een tube voor op de uitpuiling van en die is fijn.
Maar ik wil er eerst echt aan ruiken enzo
Ik weet dat het door de hormonen komt, maar ik vind tegenwoordig snel dingen stinken en dan wil ik het niet op de baby smeren en dat zou echt zonde van de moeite en tijd van iedereen zijn.
Hoe ruikt dat?Sieglinde schreef: Ik denk dat wij de producten van de groene vrouw gaan gebruiken.
En anders hema natural.
Ik heb een beetje moeite met de rest van de filosofie van de groene vrouw, lijkt te metafysisch voor mij. Ik heb namelijk geen moeite met E-nummers en tarwe en suiker en koolhydraten. En ik doe niet aan homeopathie.
Hema natural vind ik tot nu toe heel prettig. Ik heb er een tube voor op de uitpuiling van en die is fijn.
De echt typische babyspullen heb ik nog niet geroken. Ik heb enkel de puur!serie en die ruikt gewoon naar wat er in zit.koekje schreef: Owzooo!
Maar ik wil er eerst echt aan ruiken enzo![]()
Hoe ruikt dat?
Earth mama angel baby is hier ook nog een optie maar dat heb ik nog niet geroken.
Maar daar zit ook calendula in vrees ik
Edit: of BBie of chagrin valley of golden nature products.
Owke. Nog veel te veel keuze
Laatst gewijzigd door Sieglinde op za 04 jan 2014, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de shampoo en de lotion van earth mama angel baby en ik vind het fijn spul. De shampoo ruikt nauwelijks en de lotion ruikt lekker zonder dat het een erg onnatuurlijk geparfumeerd luchtje is. Maar er zit inderdaad wel calendula in.Sieglinde schreef: De echt typische babyspullen heb ik nog niet geroken. Ik heb enkel de puur!serie en die ruikt gewoon naar wat er in zit.
Earth mama angel baby is hier ook nog een optie maar dat heb ik nog niet geroken.
Maar daar zit ook calendula in vrees ik
Edit: of BBie of chagrin valley of golden nature products.
Owke. Nog veel te veel keuze
Verder heb ik de weer en windbalsem van weleda (ook weer met calendula) en wat spulletjes van de hema. Daar koop ik ook de billendoekjes. Er staat hier ook nog sudocreme tegen de rooie billetjes, maar daar heeft hij geen last van, dus die wordt nauwelijks gebruikt.
Er is een nieuw merk: Petit & Jolie, bij Shizo kun je een gratis sample-setje aanvragen: http://www.shizo.nl/shop/manufacturers. ... turerid=35koekje schreef: Owzooo!
Maar ik wil er eerst echt aan ruiken enzo![]()
Hoe ruikt dat?
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Bweh... Evi lijkt allergisch te zijn voor infacol...
Beetje in dubio nu... Het werkt super tegen de kramp, maar ze spuugt er wel van... (En niet zo'n beetje ook)
Verder lijkt ze als ze gespuugd heeft niet sneller honger te hebben, dus drinkt ze meer dan haar lief is :p
Beetje in dubio nu... Het werkt super tegen de kramp, maar ze spuugt er wel van... (En niet zo'n beetje ook)
Verder lijkt ze als ze gespuugd heeft niet sneller honger te hebben, dus drinkt ze meer dan haar lief is :p
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Werkt venkel/venkelthee niet bij Evi? Niet dat ik ook maar een beetje verstand heb van babies maar ik heb vorig nest een pupje gehad wat darmkrampjes had. Daar hielp venkel redelijk tegen, zeker als ik het op tijd gaf. Uiteindelijk daarna ook Infacol gegeven en dat hielp op de heftigere momenten heel goed.
Overigens heeft precies die hond een maag-darmstelsel van beton tegenwoordig, terwijl ik bang was dat ze gevoelig zou blijven.
Overigens heeft precies die hond een maag-darmstelsel van beton tegenwoordig, terwijl ik bang was dat ze gevoelig zou blijven.
Tnx!*Natasja* schreef: Er is een nieuw merk: Petit & Jolie, bij Shizo kun je een gratis sample-setje aanvragen: http://www.shizo.nl/shop/manufacturers. ... turerid=35
Dit lijkt wel iets voor mij.
Nog een heel voordelig advies. Je kunt ook gewoon zonnebloemolie gebruiken, biologisch, zou ik voor gaan.
Een geurtje toevoegen, dat je zelf bruikbaar vindt en je kunt bijna een paar jaar vooruit.
Dit wordt vast niet opgevolgd, maar het kan prima, hoewel het niet beantwoord aan "het allerbeste voor je kind" gevoel.
Hannny
Een geurtje toevoegen, dat je zelf bruikbaar vindt en je kunt bijna een paar jaar vooruit.
Dit wordt vast niet opgevolgd, maar het kan prima, hoewel het niet beantwoord aan "het allerbeste voor je kind" gevoel.
Hannny
Dit vind ik best een goede tip hoor!Hanny schreef: Nog een heel voordelig advies. Je kunt ook gewoon zonnebloemolie gebruiken, biologisch, zou ik voor gaan.
Hannny
Ik heb frituurassociaties met zonnebloemolie 
Ik ben wel heel tevreden over Weleda, gebruik er alles van. Als je niet van calendula houdt kan je ook de 'witte' ipv 'gele' lijn nemen. Daar zit geen calendula in.