Worlds Biggest Juice Detox 2014
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Worlds Biggest Juice Detox 2014
Ik denk dat ik vrijdag begin met de 3 daagse, dan de 5 daagse, dan weekend even ook wat gezond eten en dan weer de 5 daagse en misschien dat een tijdje volhouden, het 5 - 2 - 5 idee zeg maar, maar dan eerst 8, lol 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik begin morgen met overdag sap en s avonds soep en dan vrijdag de 3 daagse. Maandag daarna de 5 daagse en dan de 7 daagse denk ik. Ik ga alleen wel zaterdag naar een expositie van porsche in brussel....
In de docu Fat,sick and nearly dead gaat iemand die een heleboel medicatie slikt, waaronder prednison, 60 dagen sappen.
Dit wel onder begeleiding van doctoren, met name bloedonderzoek en tijdige aanpassing van alle medicatie. De hoeveelheid medicatie kan drastisch verlaagd worden gaande de 60 dagen! Zijn bloedwaardes verbeteren zich iedere keer.
Dit wel onder begeleiding van doctoren, met name bloedonderzoek en tijdige aanpassing van alle medicatie. De hoeveelheid medicatie kan drastisch verlaagd worden gaande de 60 dagen! Zijn bloedwaardes verbeteren zich iedere keer.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Iemand de docu superjuice me al gezien?
Op youtube staat coming 2014
Is ie dan al uit?
Is ie dan al uit?
Net een gingershot gemaakt.... Ik vind het wel wat hebben hoor
Ook mijn jongste zoon vond het heerlijk. Daarna zelf een sapje in elkaar geflanst van appel, peer, wortel en sinaasappel. En raad eens.....heerlijk!!! Zelfs mijn hubby kwam geïnteresseerd vragen wat ik aan het maken was. Ik vroeg wil je ook? Ja doe maar zo'n "gezond" drankje.... Hahaha we zitten dus nu met z'n 3en aan het sap.
-
hannabelgje
- 5-sterren

In zijn nieuwe boek zegt hij dat we de film moeten kijken tijdens de detox.Kaio schreef: Op youtube staat coming 2014
Is ie dan al uit?
Mijn hometrainer weer aan de praat gekregen dus ik kan 's morgens een half uurtje fietsen voor school. Wordt heeel vroeg opstaan voorlopig. Misschien dat ik de Zoë wandeling van het half uur fietsen aftrek dan. En dan gewoon heel stevig doortrappen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik weet nu 99% zeker dat de film tijdens de biggest juice detox uitkomt. En als je je aanmeldt op de site mag je de film gratis kijken. Www.superjuiceme.com
Dat idee had ik ook al
hmm toch maar eens op mp opzoek gaan naar een sapmachientje
wat is een goed merk/type? waar moet je rekening mee houden?
wat is een goed merk/type? waar moet je rekening mee houden?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Philips
;D
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nu het bestand in word verzonden naar iedereen van het 7 daagse programma. Heeft iedereen nu alles wat hij hebben wil? Zo niet dan laat het even weten dan wordt het nog geregeld.
Ik heb alles nu! Dank 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik ook Hanna, dank je wel! 
Dank je wel voor je moeite!