ooooow spannend!Angelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes![]()
Plannen voor 2014?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Plannen voor 2014?
- Angelique
- 5-sterren

Ja best wel, krijg al buikpijn als ik er aan denk*Dorothea* schreef: ooooow spannend!
- Charlie Angel
- Moderator
Angelique schreef: Ja best wel, krijg al buikpijn als ik er aan denk![]()
oehhhh, straks breken er allemaal minikattekinders de tent bij je af.
- Angelique
- 5-sterren

Dat vind ik niet erg, als ze er maar zijnMaxi's 3-tal schreef:
oehhhh, straks breken er allemaal minikattekinders de tent bij je af.![]()
ohh leuk , dat is alvast iets om naar uit te kijkenAngelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes![]()
- spreeuwtje
- 5-sterren

Morgen begin ik voor het eerst sinds jaaaaaaaaren weer met 1 dagje per week werken!! En t mooie is, ik ben niet eens nerveus!
Ik kan dit en durf dit. (Over durven denk ik niet aan de leeuwen en tijgers maar aan de mensen!)
Vroegah had ik daar heeeeeel veel moeite mee!!
Verder hoop ik dat er rust komt tussen ex en ons. Ooit moet hij toch gaan inzien dat er een klein mannetje aan stuk gaat.
En ik wil heel graag dat dit kleine mannetje beter in zijn velletje komt waardoor hij beter in zijn schoentjes past.
Graag wil ik dat het financieel rustig en duidelijk wordt en dat we ons huisje verder gezellig kunnen maken.
En last but not least... Ik wil het schilderen weer oppakken. Ik heb nog een mooie saarloos genaamd Trigger die half klaar is en die graag aan de muur bij zijn baasje wil!!
Ik kan dit en durf dit. (Over durven denk ik niet aan de leeuwen en tijgers maar aan de mensen!)
Vroegah had ik daar heeeeeel veel moeite mee!!
Verder hoop ik dat er rust komt tussen ex en ons. Ooit moet hij toch gaan inzien dat er een klein mannetje aan stuk gaat.
En ik wil heel graag dat dit kleine mannetje beter in zijn velletje komt waardoor hij beter in zijn schoentjes past.
Graag wil ik dat het financieel rustig en duidelijk wordt en dat we ons huisje verder gezellig kunnen maken.
En last but not least... Ik wil het schilderen weer oppakken. Ik heb nog een mooie saarloos genaamd Trigger die half klaar is en die graag aan de muur bij zijn baasje wil!!
ik heb gewoon geen plannen heerlijk hoor !
Oooooh zoek je nog mensen om puppy's te knuffelen???Angelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes![]()
Kinderen aanwezig indien gewenst
- Angelique
- 5-sterren

You're invitedKim_S schreef: Oooooh zoek je nog mensen om puppy's te knuffelen???
Kinderen aanwezig indien gewenst![]()
Angelique schreef: You're invited![]()
-
Martine-Tom
jaa een nestje KattekoppenAngelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes![]()
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
hej hej,
Wij hopen dit jaar onze boerderij te kunnen verkopen en te vertrekken naar Zweden

Een langgekoesterde droom wordt hopelijk waarheid.
Wij hopen dit jaar onze boerderij te kunnen verkopen en te vertrekken naar Zweden
Een langgekoesterde droom wordt hopelijk waarheid.
Hier niet veel plannen, wel 2 'wensen'.
Een dat het financieel beter gaat en ik dus mijn 2de baan kan opzeggen.
En ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen dat mijn huis dit jaar verkocht wordt

Ik vind Katja echt een onwijs leuke hond!!!!!
Een dat het financieel beter gaat en ik dus mijn 2de baan kan opzeggen.
En ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen dat mijn huis dit jaar verkocht wordt
Ohhhhh wat onwijs leuk en spannendAngelique schreef: Eens zien of we de wereld kunnen gaan verrijken met kleine Kattekindertjes![]()
Ik vind Katja echt een onwijs leuke hond!!!!!
-
Lil
Mijn werkzaamheden gaan veranderen.
Verder ben ik gevraagd om bestuurslid te worden van een tamelijk grote vakbond. Maar ik dub een beetje of ik dat wel moet doen. Ander werk is heeeel veel nieuwe studie.
Verder ben ik gevraagd om bestuurslid te worden van een tamelijk grote vakbond. Maar ik dub een beetje of ik dat wel moet doen. Ander werk is heeeel veel nieuwe studie.
In maart bevallen van ons eerste kindje
Genoeg gespaard hebben om de keuken te kopen
Het beginnen aan een nieuwe baan
Genoeg gespaard hebben om de keuken te kopen
Het beginnen aan een nieuwe baan