inderdaad niet gaar maken van karkassen. Ik heb het over het vlees van betreffend gevogelte. Pas als de hond het nagenoeg rauw accepteert om te eten kun het met bot geven
Ik heb een paar geitjes besteld in het topic van Dreumelaartje, afhankelijk van de stopplaats Rotterdam of Gorinchem. Indien gewenst kan ik voor iemand anders ook meenemen, enkel vriesruimte is hier helaas niet beschikbaar op dat moment om lang te bewaren.
Ik weet niet of ik op het eerste blad toegevoegd zou kunnen worden in Zwijndrecht?
Zijn er mensen met interesse in bio gemalen rundvlees van job?
Ik kan rijden en 300 kilo vervoeren. Ik heb zelf 40 kilo besteld. Ik rij van Job naar Katwijk ZH en zou het liefst zo min mogelijk stops hebben onderweg.
Sarah5 schreef:
Ik kan rijden en 300 kilo vervoeren. Ik heb zelf 40 kilo besteld. Ik rij van Job naar Katwijk ZH en zou het liefst zo min mogelijk stops hebben onderweg.
Leo Plat gaat over 14 dagen weer goed bevleesde biologische kipkarkassen halen in Zeeland.
Krat kost 10 euro inclusief vervoerskosten en er zit tussen de 9 en 10 kg karkas in.
Is bij mij af te halen achter v/d Valk Nootdorp-Den Haag
Stuur mij een pb als je ook mee wil bestellen
Sarah5 schreef:
sarah jij komt vast langs woubrugge denk ik
ik wil dan wel 20 kilo
evenstar schreef:
Leo Plat gaat over 14 dagen weer goed bevleesde biologische kipkarkassen halen in Zeeland.
Krat kost 10 euro inclusief vervoerskosten en er zit tussen de 9 en 10 kg karkas in.
Is bij mij af te halen achter v/d Valk Nootdorp-Den Haag
Stuur mij een pb als je ook mee wil bestellen