Wat geweldig! Ik hoop dat hij in jullie roedel past!zhiva schreef: Ik zou graag willen weten waar deze schoonheid mag worden opgehaald
Na overleg met wederlief zouden wij het wel willen proberen deze mooie man een gouden mandje te geven.
Echter met heel duidelijke voorwaarde, als het niet lukt met onze huidige honden en katten dat hij terug mag. Ik zou niet willen dat er dan 5 dieren zijn, die diep ongelukkig zijn.![]()
Herplaatser Maine Coon kater (gecastreerd)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Herplaatser Maine Coon kater (gecastreerd)
+1!Anne in Duitsland schreef: Wat geweldig! Ik hoop dat hij in jullie roedel past!
+2Anne in Duitsland schreef: Wat geweldig! Ik hoop dat hij in jullie roedel past!
Er is inmiddels contact met de huidige bediende van Pedro 
Wij gaan eerst nog van ons uitje naar Ameland genieten volgende week en hopen hierna een kennismakingsgesprek te kunnen plannen.
Spannund!!!!!
Wij gaan eerst nog van ons uitje naar Ameland genieten volgende week en hopen hierna een kennismakingsgesprek te kunnen plannen.
Spannund!!!!!
Spannend zeg!!
Ik duim voor een goede bediende wisseling.
Ik duim voor een goede bediende wisseling.
Leuk! Ik heb mijn Coon via de Rasclub. Hij is 6 jaarzhiva schreef: Er is inmiddels contact met de huidige bediende van Pedro
Spannund!!!!!![]()
Ik ga heel hard duimen!
BP is toch super
BP is toch super
Ik hoop dat et klikt!!! De rasvereniging is inderdaad super!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

+3Anne in Duitsland schreef: Wat geweldig! Ik hoop dat hij in jullie roedel past!
Sinds afgelopen zaterdag woont Pedro bij ons op de boerderij!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Fijn dat Pedro zijn plekje gevonden heeft
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, wat geweldig! Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden met elkaar!Urs schreef: Sinds afgelopen zaterdag woont Pedro bij ons op de boerderij!
dat is nog eens een mooie boerderijkatUrs schreef: Sinds afgelopen zaterdag woont Pedro bij ons op de boerderij!
Had inderdaad gehoord dat Pedro vrijdag naar jullie toe zou gaan.
Sjieke boerderij kat ja
. Die kan gewoon muizen vangen door er bovenop te gaan liggen met zn enorme lijf 
Nou hopelijk gaat het helemaal goed komen en heeft Pedro een super leuk nieuw thuis bij jullie en jullie een hele leuke nieuwe kat!
Een foto zou nog leuk zijn
Sjieke boerderij kat ja
Nou hopelijk gaat het helemaal goed komen en heeft Pedro een super leuk nieuw thuis bij jullie en jullie een hele leuke nieuwe kat!
Een foto zou nog leuk zijn
Het is hier een walhalla voor katten, 200 mrt van de weg af, achter de stal n groot bos en stallen om Rond te struinen.
We denken dat Pedro het hier geweldig gaat hebben, hij is lief. Hij moet nog erg wennen aan alle geluiden , maar dat komt goed.
Hij is erg welkom hier, Elena zegt al, de poezen van mij, mama de honden en papa de koeien
We denken dat Pedro het hier geweldig gaat hebben, hij is lief. Hij moet nog erg wennen aan alle geluiden , maar dat komt goed.
Hij is erg welkom hier, Elena zegt al, de poezen van mij, mama de honden en papa de koeien