Verzamelgroep: Friesland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Friesland
Kom je koffie doen?? Gezellig :-)
@Irta,
Wil je mij even berichten waar ik het vlees op kan halen?
Weet niet welke route je neemt maar misschien kunnen we ook bij de A7 afspreken.
Wil je mij even berichten waar ik het vlees op kan halen?
Weet niet welke route je neemt maar misschien kunnen we ook bij de A7 afspreken.
Irta, ik maak graag gebruik van je logeervriezer. Ik zou het dan zaterdag bij je op kunnen halen. 
Waar wil je je vlees hebben?Hylos schreef: Dat gaat bij mij helaas niet lukkeb, ben al.blij als mn eigen spul past![]()
Irta het kan overigens zo zijn dat ik het bij Valerie ophaal, mocht ik daar in de buurt zijn voor mn werk.. maar dat weet ik nog niet. Dus ga er vanuit dat het met jou mee gaat
Oh, en ik zit nu helemaal propvol
8)
Nou, ik begin maandag pas met mn nieuwe baan. Het enige wat ik weet is dat ik door rayon noord nederland reis. Maar ik weet nog niet precies wanneer ik waar ben. Ik ga er van uit dat maandag te weten. Stel ik kom die vrijdags niet langs swifterband dan haal ik het liever bij jou op. En ik weet.bijna wel zeker dat ik het bij jou op kom halen hoor 
Misschien is er dan nog sale bij rinsma

Misschien is er dan nog sale bij rinsma
Haha, ja zou zomaar kunnen 
Maar is prima hoor, ik hoor het wel
Maar is prima hoor, ik hoor het wel
- dreumelaartje
- 3-sterren

Geitjes 2e helft februari? ;-) ze komen jullie kant op! http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=8
drenthe is geen friesland hoor 
- dreumelaartje
- 3-sterren

Niet?! Dat snap ik haha, maar noordwestelijk drenthe is wel BIJNA Friesland, maar toch n wereld van verschil!zhiva schreef: drenthe is geen friesland hoor![]()
Sorry voor eventuele gevoeligheden ;-)
Voor mij nog een knap stukkie rijden hoor
Don't worry, geen gevoelige snaar geraakt hier hoor
Het hangt voor mij ook een beetje van de datum af ivm het op en neer Deventer rijden bij ons eens in de 2 weken
Don't worry, geen gevoelige snaar geraakt hier hoor
Het hangt voor mij ook een beetje van de datum af ivm het op en neer Deventer rijden bij ons eens in de 2 weken
Ik heb het geitjestopic gemist en Emmen is best wel ver rijden.
Maar ik zou best interesse in geitjes hebben. Begrijp ik het goed dat jij eventueel ook interesse hebt Zhiva? Zo ja, dan kunnen we elkaar vast helpen.
Maar ik zou best interesse in geitjes hebben. Begrijp ik het goed dat jij eventueel ook interesse hebt Zhiva? Zo ja, dan kunnen we elkaar vast helpen.
ik heb wel interesse ja. Ik had in het topic aangegeven 10 stuks maar bij inspectie van de vriezer zou het hooguit om 5 gaan. Emmen is echter best wel een stukkie rijden. en ik zit natuurlijk met de leverdatum ivm stiefliefKaela schreef: Ik heb het geitjestopic gemist en Emmen is best wel ver rijden.
Ik wil ook graag de geitjes mee bestellen en kom uit Drachten. Heb zhiva net een pb gestuurd.
Zou voor mij om 10 stuks gaan.
Zou voor mij om 10 stuks gaan.