Lizzy schreef:
Ja, die is heerlijk! (en ik heb je eraan geholpen ja), maar ook zo duur

. Ik was ongeveer 100 keer per dag mijn handen dus zo'n flessie is zo op....
Eens in de zoveel tijd is Dr Organic in de aanbieding bij de Tuinen. Als er dan ook een zeepje in de bonus is (of iets anders wat ik dan nodig heb), haal ik een grotere voorraad. Ik vind de handzeep, ik heb momenteel met lavendelsmaak, best sterk, dus ik gebruik maar een half pompje per wasbeurt. Zo doe ik er langer mee en het schuimt en ruikt echt wel sterk genoeg.
Meneer gebruikt overigens andere handzeep, dus daarom doe ik ook langer met een flesje. Van een aantal smaken is er dacht ik ook een gewoon zeepblok, maar ik ben onhandig en dan vliegt zo'n blok de hele keuken door, dus daarom gebruik ik meestal ook een pompje
Overigens hebben ze natuurlijk ook andere zeepjes bij de Tuinen, maar ik weet alleen van Dr Organic dat het zeker zonder SLS is. En dat is nu eenmaal 1 van de duurdere merken.
Mocht je een keer binnenkort in de winkel zijn, gewoon verpakkingen bekijken en iets meenemen wat goedkoop en/of in de aanbieding is en daarna kan je de rest van de voorraad makkelijk onlijn bestellen:
http://www.detuinen.nl/hand-nagelverzor ... p.html?p=1