BPWR: KVV op Ameland

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: BPWR: KVV op Ameland

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="zhiva"]
hebben ze daar ook gas aan de pomp?  ::) )dan is het misschien nog interessant? (of mijn auto het haalt is een 2e)

knullige is alleen dat ik wil komen met heul veul sneeuw.... Maar ik durf niet te rijden met heul veul sneeuw  :-[
[/quote]

Oei, da's lastig. De wegen worden namelijk niet zo schoon gehouden als bij ons in de beschaving. Dat wil zeggen, ze worden wel geveegd, maar er vormt zich toch een laag platgereden sneeuw op een gegeven moment. Ik vind dat ook doodeng, en heb manlief ook al te kennen gegeven dat ik de eerstkomende winterperiode dat we daar zijn banden met spikes wil.

Gas hebben ze op veel plaatsen aan de pomp, dus daar hoef je het niet om te laten. Edit: lees net Kims reactie. Goh? Ik meen toch op veel plaatsen wel gas te hebben gezien.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

[quote="Kim_S"]

Ah, dat verandert de zaak! Wanneer zijn jullie er (niet)? :biggrin2:

Nou zo duur hoeft nou ook weer niet hoor, een simpel colaatje is ook al goed  :P
[/quote]

Momenteel. :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

[quote="Anne in Duitsland"]
Oei, da's lastig. De wegen worden namelijk niet zo schoon gehouden als bij ons in de beschaving. Dat wil zeggen, ze worden wel geveegd, maar er vormt zich toch een laag platgereden sneeuw op een gegeven moment. Ik vind dat ook doodeng, en heb manlief ook al te kennen gegeven dat ik de eerstkomende winterperiode dat we daar zijn banden met spikes wil.

Gas hebben ze op veel plaatsen aan de pomp, dus daar hoef je het niet om te laten. Edit: lees net Kims reactie. Goh? Ik meen toch op veel plaatsen wel gas te hebben gezien.
[/quote]

Motorgas heet het geloof ik wat ze niet overal hebben (LPG). Aardgas (CNG) hebben ze inderdaad op meer plekken  ;)

Momenteel. :biggrin2:
[/quote]

*aaioverbolsmiley*  :biggrin2:
Graag zonder sneeuw  ::)
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

wederluf heeft ook een hekel aan alles wat koud en nat is (vind ik dus enorm stom  >:( )
Vandaar dat ik dan maar alleen met Chakotay zou gaan. Én zoals Anne al zei, een mallerd hoort gewoon 1x in zijn leven met zijn pootjes op de poolcirkel te staan  :biggrin2:

Ik moet eerst nog naar Lil (andere kant van het land) dus daarna maar eens een tripje Zweden gaan overwegen  ;)
Kan altijd nog Chakotay voor de slee spannen als ik echt niet meer verder durf  ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

[quote="Kim_S"]
Motorgas heet het geloof ik wat ze niet overal hebben (LPG). Aardgas (CNG) hebben ze inderdaad op meer plekken  ;)

*aaioverbolsmiley*  :biggrin2:
Graag zonder sneeuw  ::)
[/quote]

http://www.gasbilen.se/

Heb even in onze provincie gekeken (Västernorrland), maar daar is Sundsvall inderdaad de laatste mogelijkheid om gas te tanken; in Sollefteå kan dat blijkbaar niet.

Nah, dan plakt Zhiva d'r mallerd voor de slee en gaat ze zo boodschappen doen. Heeft ze ook geen problemen met de gladheid! :biggrin2:

Edit: die oplossing met de slee had je zelf ook al bedacht, zie ik! ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

[quote="Kim_S"]
Ennuh, ik haaaaaat sneeuw  ::)

[/quote]

Wat wil je dan in Zweden? Voor mensen als jij is Griekenland uitgevonden! :P
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Wat wil je dan in Zweden? Voor mensen als jij is Griekenland uitgevonden! :P
[/quote]

Tsssss  >:(
Als ik er woon is het anders  ::)
Ga mijn lang gespaarde centjes voor vakantie echt niet uitgeven aan kou  :nono2:
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

[quote="zhiva"]
Ik weet niet of dit hier goed staat of dat het in de KVV hoek moet?

Vanaf morgen gaan wij een paar dagen Ameland doen (Yeeej!) We zitten in Hollum. Nu staat Kaya al op KVV en Chakotay normaal op Barf maar voor het gemak zet ik die maar ook even een paar dagen op KVV. Weet iemand hier of je in Hollum KVV kan krijgen en zo ja waar?
[/quote]In Hollum zit een grote supermarkt, de Coop (Douwe Bakker) Het adres is O.P. Lapstraat 4. Ze verkopen er Smuldier en Rodi. Andere merken kvv zijn op Ameland niet verkrijgbaar, helaas.
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

[quote="Parelridder"]
In Hollum zit een grote supermarkt, de Coop (Douwe Bakker) Het adres is O.P. Lapstraat 4. Ze verkopen er Smuldier en Rodi. Andere merken kvv zijn op Ameland niet verkrijgbaar, helaas.
[/quote]

hier is tom-tommetje blij mee  ;) Kaya vind smuldier jummie en voor Chakotay? Ach heeft die ook eens een dagje hamburger  ;D
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Ben je al op Ameland? Ik neem meestal voor twee dagen mee. Daarna stappen we over op de kippenbouten met Smuldier van de coöp.

April hopen wij weer te mogen. Doe ze de groeten bij de vuurtoren.
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Nee we gaan morgenochtend, ben nu de uren aan het wegkijken op de klok  :biggrin2:
Lekker dan, Kaya heeft besloten loops te worden  >:( Muts is nu bijna 4 en voor de 3e keer loops... Geen peil op te trekken dus.
Geweldige timing zullen we maar denken  ::)

Ik neem voor morgen mee, kan het gedurende de dag ontdooien. Donderdag mogen ze dus een dagje snacken, vrijdag eten we thuis  ;)

Plaats reactie