Worlds Biggest Juice Detox 2014
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Worlds Biggest Juice Detox 2014
roeryoghurt met bacterien erin. Van de appie of de aldi.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb nu almhof roer, maar idd, als het maar iets is met bacterien 
Ik heb de ananas net vervangen door appel en dan is hij ook erg lekker, ga ik morgen de banaan en appel vervangen door ananas, lol
Eindelijk bericht van amazon dat het kindle boek geupdate wordt, werd ook wel tijd! Heb vorig jaar trouwens meer voor de taster betaald dan dat hij nu kost volgens mij, maar jah
Ik heb de ananas net vervangen door appel en dan is hij ook erg lekker, ga ik morgen de banaan en appel vervangen door ananas, lol
Eindelijk bericht van amazon dat het kindle boek geupdate wordt, werd ook wel tijd! Heb vorig jaar trouwens meer voor de taster betaald dan dat hij nu kost volgens mij, maar jah
Ok dan heb ik de goede....heb alleen biogarde stand genomen omdat die dikker is.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dan zal het wel goedkomen met die yoghurt. Jason zal ook niet echt gelukkig zijn met amazon denk ik......
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee, volgens mij werd hij gek van alle vragen er over, lol, niet dat het me al gelukt is om te updaten, maar ik heb er alle vertrouwen in
dat ik vanavond de nieuwe versie van het boek heb!!
Pff heb echt even een mega dip, honger, geen trek meer in sap (maar gewoon een rib eye), laag energie, chagrijnig, super moe. Nu snel op de bank liggen en ff relaxen na het werk, dan waait mijn zwakke moment vast over 
-
hannabelgje
- 5-sterren

De tweede dag is ook vaak het ergste. Hang in there en ga ff irts leuks doen of sporten ofzo. Dat helpt echt!!
Is voor mij ong de 5e keer, 3e keer via Jason. Ik heb er nog nooit vanaf de eerste keer hoofdpijn gehad of wat dan ook. Wel eens honger, maar dat heb ik ook als ik veel eet, dat gevoel

Een juice high heb ik dan ook weer niet, maar gewoon. Wel waardeer ik daarna eten meer en smaakt alles veel beter.
Ik neem wel 1x per dag of banaan of halve avocado als ik echt behoefte eraan heb. En met mijn krachttraining doe ik er ook een lepeltje henneppoeder in af en toe
Een juice high heb ik dan ook weer niet, maar gewoon. Wel waardeer ik daarna eten meer en smaakt alles veel beter.
Ik neem wel 1x per dag of banaan of halve avocado als ik echt behoefte eraan heb. En met mijn krachttraining doe ik er ook een lepeltje henneppoeder in af en toe
Ik voel me alweer goed!! Ff uurtje gelegen/half geslapen en ik ben er weer 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mooi!
Ik ga hier voeren en naar bed denk ik.
Ik ga hier voeren en naar bed denk ik.
Zo zeg....ben ik toch in ene moe... Ga de vaatwasser inruimen, spullen voor de sapjes van morgen alvast bij elkaar zoeken en dan naar bed. Heb nu toch ook wel wat last van hoofdpijn.
Morgen alweer dag 3 en het gaat me gemakkelijk af.
Morgen alweer dag 3 en het gaat me gemakkelijk af.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Slapen is goed! Ik maak het ook niet laat vanavond...
-
hannabelgje
- 5-sterren

En dag 6 alweer! Wat gaat het vlug zeg.
Voor de rest dag 3. Vaak makkelijker dan dag 2. En met de berry banana crunch. Ik heb em net geproefd en hij is zooooo lekker!!! Ik verheug me er al enorm op. Vanmorgen iets teveel gember in mijn gingershot en ik denk dat mijn smaakpapillen volgend jaar rond deze tijd wel weer hersteld zullen zijn.
Veel succes iedereen vandaag!!!
Voor de rest dag 3. Vaak makkelijker dan dag 2. En met de berry banana crunch. Ik heb em net geproefd en hij is zooooo lekker!!! Ik verheug me er al enorm op. Vanmorgen iets teveel gember in mijn gingershot en ik denk dat mijn smaakpapillen volgend jaar rond deze tijd wel weer hersteld zullen zijn.
Veel succes iedereen vandaag!!!
ik vind de banana crunch echt jammie, nu voor het eerst met sojamelk gemaakt, normaal met amandelmelk, ben benieuwd denk niet dat dat uitmaakt
kun je trouwens een halve banaan bewaren? heb er een hele ingedaan.
kun je trouwens een halve banaan bewaren? heb er een hele ingedaan.
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 15 jan 2014, 07:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb er ook een hele banaan ingedaan, waren maar kleintjes.
Ik heb trouwens niet gefietst vanmorgen. Ik had gisteravond tijdens het fietsen zo'n moeie benen dat we het vanmorgen maar even overgeslagen hebben. Vanavond wel weer braaf fietsen.
Ik heb trouwens niet gefietst vanmorgen. Ik had gisteravond tijdens het fietsen zo'n moeie benen dat we het vanmorgen maar even overgeslagen hebben. Vanavond wel weer braaf fietsen.