Zoals ik al zei, we praten langs elkaar heen. Begrijp niet waarom het dan gelijk zo vinnig moet. Ik heb vanaf mei 2013 een eigen groep opgericht waar we regelmatig dingen voor regelen, dus was gewoon een vrijstaand aanbod als je erbij wilt dat t dan bekend is. Geen interesse is prima, maar hoef niet gelijk de volle lading te krijgen toch?!Xerox schreef: Dan hebben we het vast over een andere groep, want tot voor kort had ik je daar nog nooit gezien!
Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
-
Genji Miles
- 2-sterren

Re: Verzamelgroep: Gelderland
Dan gaat het inderdaad over een andere groep, sorry!
je hoeft niet lid te worden of te reageren, vind dit niet zo lieffies van je en zo herken ik je ook helemaal niet.robbiekomvoor schreef: Joh echt?
Eerlijk gezegd heb ik jou ook nog nooit met een lijntje voorbij zien komen![]()
ik ben lid geworden hoor! dank je wel. (en nee ik doe echt nooit lijntjes, wordt wat moeilijk op de fiets)
-
Genji Miles
- 2-sterren

Kan best 100 kg runderlip van Nadia in kratjes op de fietssignmodel schreef: je hoeft niet lid te worden of te reageren, vind dit niet zo lieffies van je en zo herken ik je ook helemaal niet.
ik ben lid geworden hoor! dank je wel. (en nee ik doe echt nooit lijntjes, wordt wat moeilijk op de fiets)
heb je een link?Xerox schreef: Dan gaat het inderdaad over een andere groep, sorry!
-
Genji Miles
- 2-sterren

die zou t nu moeten doen?
[quote="Genji Miles"]
Wij hebben een Facebook groep voor regio 026 voor KVV en barf bestellingen (lijntjes barfplaats/bestellingen degomeat/best4dogs enz.) als je interesse hebt moet je maar ff PB doen. Is alleen voor mensen die ook zelf dingen regelen en niet alleen maar consumeren
026 ligt geloof ik iets uit de richting, Arnhem toch?
Wij hebben een Facebook groep voor regio 026 voor KVV en barf bestellingen (lijntjes barfplaats/bestellingen degomeat/best4dogs enz.) als je interesse hebt moet je maar ff PB doen. Is alleen voor mensen die ook zelf dingen regelen en niet alleen maar consumeren
026 ligt geloof ik iets uit de richting, Arnhem toch?
-
Genji Miles
- 2-sterren

Nou het is inmiddels Ede/Wageningen/Arnhem/Elst geworden...esther w schreef:
esther w schreef: Hoi,
Ik ben Esther en woon in Culemborg, net nog Gelderland dus ;-)
Ik heb vijf honden en vang er regelmatig eentje op.
Voorlopig droog ik alleen vlees als beloning/ snack.
welkom en ik heb je erbij gezet in de lijst
Groetjes
Klopt! Je hebt een keer voor mij spullen meegenomen.Genji Miles schreef: Je moest eens weten voor hoeveel mensen ik rij/regel/voorschiet enz enz enz. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om 100-en kg's op te slaan of te vervoeren, want woon helaas in een appartement en rij een heel kleine auto, maar ik help regelmatig met vervoer van lijntjes of het uitdelen op de p-plaatsen. Dus grote transporten of lijntjes ga ik niet kunnen redden, maargoed...ik zal je opmerking maar niet te persoonlijk oppakken.
Was ik blij mee
- jolly borders
- 1-ster

- Contacteer:
hallo,
ik woon in apeldoorn en ben nieuw hier op het forum!
gr kimmely
ik woon in apeldoorn en ben nieuw hier op het forum!
gr kimmely
-
Shanti en co
- 5-sterren

Welkom! 
is er iemand die konijn besteld bij michiel en dat voor mij mee wilt nemen naar zijn of haar huis of ergens anders die vlakbij een station woont? dan kom ik het in overleg halen.
- Dwarreltje
- 5-sterren

Wij maken de buurt van Otterlo onveilig
voor zolang als het nog duurt...
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Wil het best voor je meenemen, maar geen treinstation in Bemmel.signmodel schreef: is er iemand die konijn besteld bij michiel en dat voor mij mee wilt nemen naar zijn of haar huis of ergens anders die vlakbij een station woont? dan kom ik het in overleg halen.