Yes, d'n diejeMieke L. schreef: Paul mc Cartney? Ja dat dacht ik ook!
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Ik ben het zoooo zat.
En er is helemaal nog niets gaande
En er is helemaal nog niets gaande
Wanneer ben je uitgerekend?
Als de navel uitpuilt, is het gaar 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ow, dan was Evi nog niet gaar
Dan zijn mijn kindjes allebei veel te lang gebakkenkoekje schreef: Als de navel uitpuilt, is het gaar![]()
Gelukkig zijn ze niet snel aangebrand
Sieglinde schreef: Ik ben het zoooo zat.
En er is helemaal nog niets gaande![]()
Pfffff ja wachten duurt lang.
Hier ging het andersom. Ik was nog helemaal niet bezig met bevallen, ik was nog keidruk met van alles en er stonden nog allerlei dingen op de planning en toen had ineens vijf cm ontsluiting en was ik ineens bijna moeder........helllllp, werd echt overvallen door dat idee. Was ervan overtigd dat onze smurf een week te laat zo komen, zo'n sterk gevoel en toen kwam ie ineens anderhalve week te vroeg.
Uiteindelijk beslist toch je kleintje wanneer het tijd is om naar buiten te komen (of de dokters.....)
Jaaaa wachten duurt lang......
Ben het nog niet perse zat maar denk wel bij alle steekjes/ krampen etc onderin mijn buik: zou het nu beginnen
???
Ben zoooo nieuwsgierig en alles is al lang klaar dus de baby mag komen...
Ben nu maar begonnen met een koe te breien
, breien kost echt mega veel tijd dus ben ik mooi een tijdje onder de pannen 
Gisteravond uitgescholden voor moeke door manlief omdat ik al breiend zat te tellen hoeveel ik moest meerderen en minderen in mijn breiwerk hihi# dieptepuntje
@Sieglinde: kun je er nog een beetje lopen dan of zit alles in de weg??
Hele dagen alleen thuis of nog een beetje afleiding? Ik probeer elke dag nog wel iets te doen; te socializen, te zwemmen, beetje huishouden doen. Vooral niet teveel op 1 dag want dan blijft er niets meer over voor de dag daarna
Ben het nog niet perse zat maar denk wel bij alle steekjes/ krampen etc onderin mijn buik: zou het nu beginnen
Ben zoooo nieuwsgierig en alles is al lang klaar dus de baby mag komen...
Ben nu maar begonnen met een koe te breien
Gisteravond uitgescholden voor moeke door manlief omdat ik al breiend zat te tellen hoeveel ik moest meerderen en minderen in mijn breiwerk hihi# dieptepuntje
@Sieglinde: kun je er nog een beetje lopen dan of zit alles in de weg??
Hele dagen alleen thuis of nog een beetje afleiding? Ik probeer elke dag nog wel iets te doen; te socializen, te zwemmen, beetje huishouden doen. Vooral niet teveel op 1 dag want dan blijft er niets meer over voor de dag daarna
Ik kan alles nog. Maar ben het gewoon moe en wil de kleine in mijn armen in plaats van in die buik 
Bovendien komt iedereen continu vragen of het nog niet zover is, krijg ik van collega's bijna elke dag een sms of mail hoe het zit, staat de toekomstige peter hier bijna elke dag en durft de werkgever van mijn man hem niet op te roepen om te komen werken... Want hij wil dat mijn man 'quality time met zijn dochter kan hebben'. Allemaal fijn en goedbedoeld maar ik kom er gek van.
Ik ga normaal elke dag 2 uur wandelen. Zou het ook nog kunnen maar dan krijg ik 'de blik' van manlief....
Met andere woorden, meer dan bankhangen is niet toegestaan
Bovendien komt iedereen continu vragen of het nog niet zover is, krijg ik van collega's bijna elke dag een sms of mail hoe het zit, staat de toekomstige peter hier bijna elke dag en durft de werkgever van mijn man hem niet op te roepen om te komen werken... Want hij wil dat mijn man 'quality time met zijn dochter kan hebben'. Allemaal fijn en goedbedoeld maar ik kom er gek van.
Ik ga normaal elke dag 2 uur wandelen. Zou het ook nog kunnen maar dan krijg ik 'de blik' van manlief....
Met andere woorden, meer dan bankhangen is niet toegestaan
Als je moe bent is 't nog niet voor de eerste dag............hihi, wanneer je druk, druk en niet te stoppen bent..........zet alles maar klaar.hihi....
Nr 1 kwam bijna 3 weken te vroeg..........nr2 een dikke week overtijd......3 en 4 netjes op de uitgerekende dag.
succes met wachten maar geniet ervan, je zal nog vaak aan die mooie tijd terugdenken
Nr 1 kwam bijna 3 weken te vroeg..........nr2 een dikke week overtijd......3 en 4 netjes op de uitgerekende dag.
succes met wachten maar geniet ervan, je zal nog vaak aan die mooie tijd terugdenken
Je bent dr gewoon KLAAR mee.... 
Inderdaad hele dag berichtjes met de vraag of het goed gaat, over de laatste loodjes etc. etc.
Dan heb ik nog allemaal mensen in mijn omgeving die denken dat de baby wel te vroeg geboren zou gaan worden omdat mijn buik zo laag hangt...
Stiekum hoop je er zelf dan ook echt op dat dat zo is maar dan moet ie snel komen want anders is die heus niet meer te vroeg...
Maar goed we moeten maar gewoon rustig afwachten.... Succes!
Inderdaad hele dag berichtjes met de vraag of het goed gaat, over de laatste loodjes etc. etc.
Dan heb ik nog allemaal mensen in mijn omgeving die denken dat de baby wel te vroeg geboren zou gaan worden omdat mijn buik zo laag hangt...
Stiekum hoop je er zelf dan ook echt op dat dat zo is maar dan moet ie snel komen want anders is die heus niet meer te vroeg...
Maar goed we moeten maar gewoon rustig afwachten.... Succes!
Lieve aanstaande mamsies. Vorig jaar moesten wij nog aan het idee ZWANGER wennen, en zo kom ik net terug van het bureau met mijn beertje van 4,5 maand. Die een 8 kilo's weegt en 68 cm lang is. Het jonge moederschap staat bol van de clichés maar het is allemaal echt waar: het gaat zooooo hard!
Dus die laatste dagen in afwachting, besteed ze aan nuttige dingen. Ruim de administratie nog eens lekker op, sop die vriezers nog een keer
. Want dadelijk met die kleine moet je nog maar 1 ding: genieten van ieder moment!
Sterkte ermee
Dus die laatste dagen in afwachting, besteed ze aan nuttige dingen. Ruim de administratie nog eens lekker op, sop die vriezers nog een keer
Sterkte ermee
Ik vind de zwangerschap al Veels te snel gaan :O