Miskopen van de Action
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Miskopen van de Action
Pfff gelukkig maar, ik heb wel een mailtje gestuurd of ze er echt uit gaan hahaha
Van de marskramer nog nooit geprobeerd..
Van de marskramer nog nooit geprobeerd..
kijk maar uit, voor je het weet heb je nieuwe buren: fam. Plat-Koelersbaileys schreef: Hier zijn de zakken bij de Lidl weer te verkrijgen.
Een linker schaar voor een rechtshandige? Of andersom?*Dorothea* schreef: Ik heb nu echt de meest geweldige miskoop: een schaar die niet knipt![]()
gelukkig heb ik er niet bij gezet waar "hier" isnova schreef: kijk maar uit, voor je het weet heb je nieuwe buren: fam. Plat-Koelers![]()
Ga morgen gauw kijken! Moet toch koffiebonen halen. Niets zo vervelend als lekkende zakjes pens in de vriezerbaileys schreef: Hier zijn de zakken bij de Lidl weer te verkrijgen.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ze hebben nu biologische koffiebonen bij de Lidl 
-
inge58
- 5-sterren

Ze hebben nu zakken cheese puffs ( een soort kaasflips) van weight watchers. Per zak 5 kleine uitdeel zakjes. Weinig kcal en weinig vet en dus lekker kop in t zand en leeg knabbelen. 
Bij onze plaatselijke action zijn ze niet meer te krijgen,die liggen allemaal bij ons in de kast.
Bij onze plaatselijke action zijn ze niet meer te krijgen,die liggen allemaal bij ons in de kast.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.*Dorothea* schreef: ze hebben nu biologische koffiebonen bij de Lidl![]()
Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
het was wel een op=op aanbieding-Annemarie- schreef: Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.De bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.
Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk.![]()
Goed idee!-Annemarie- schreef: Echt? Even de zak crema bonen opmaken, dan gaan we ze testen.De bio-koffiebonen van de C1000 zijn wel ok.
Wordt het niet eens tijd voor aparte: Kooptips bij de..... 'Lidl' - 'Action' - 'DM' etc. topics? Wel zo overzichtelijk.![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, die heb ik hier niet gezien.*Dorothea* schreef: het was wel een op=op aanbieding
De rooibos-peper(en nog wat)thee -zo'n vierkant geel doosje met allang niet meer hippe driehoek zakjes- is ook goed te drinken. Helaas al weer een tijdje niet verkrijgbaar, hier.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zag ze vandaag voor het eerst, zaterdag stonden ze er nog niet.-Annemarie- schreef: Oh, die heb ik hier niet gezien.![]()
Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.-Annemarie- schreef: Oh, die heb ik hier niet gezien.
De rooibos-peper(en nog wat)thee -zo'n vierkant geel doosje met allang niet meer hippe driehoek zakjes- is ook goed te drinken. Helaas al weer een tijdje niet verkrijgbaar, hier.Moet je wel van rooibosthee houden. 8)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ben verslingerd aan groene thee met kokos van pickwick.eelke schreef: Oh ik vond toendertijd de pickwick elements fire zo ontiegelijk lekker. Dat was rooibos - peper - gember.
*Dorothea* schreef: ik ben verslingerd aan groene thee met kokos van pickwick.