jeej, dat is echt heel knapeelke schreef:
We posten op precies in dezelfde tijd! Gaaf!!
net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

jeej, dat is echt heel knapeelke schreef:
We posten op precies in dezelfde tijd! Gaaf!!
*Dorothea* schreef: jeej, dat is echt heel knap
net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste![]()

Jamaaaaar zo ben ik niet. Stennis schoppen bij de kassa!?eelke schreef: Dat mahag niet. Mag je gewoon de boel op stelten zetten en de aanbieding eisen 8)

ik heb gewoon braaf een nieuwe bonuskaart-Annemarie- schreef: Jamaaaaar zo ben ik niet. Stennis schoppen bij de kassa!?![]()
Ik ook, gisteren geactiveerd. 8)*Dorothea* schreef: ik heb gewoon braaf een nieuwe bonuskaart![]()

Jamaar (= nee zeggen wij altijdMieke L. schreef: Bij onze AH hebben de caissieres inderdaad een bonuskaart voor klanten die geen kaart bij zich hebben.

Ow hier komen ze zelf al met die kaart, maar ik snap dat je daar geen zin in hebt.-Annemarie- schreef: Jamaar (= nee zeggen wij altijd). Het gaat mij om het principe. *azijnzeiker modus uit*
![]()
En dus heb ik echt geen zin om, elke keer dat ik bij de Appie kassa kom, te vragen om de bonuskaart (en hier ben je na 3x vragen echt wel bekend) die ik niet heb. Hoe dan ook, laat maar. De Ap en ik gaan gewoon niet samen.![]()

nu je het zegt-Annemarie- schreef: Ik dwaal sowieso af, want dit is een topic over de Action.
![]()

Je maakt er toch geen gewoonte van?*Dorothea* schreef: net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste![]()