Koopjeshoek

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Koopjeshoek

lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

Ja die palen zijn leuk als je kittens heb, maar voor volwassenen niet echt stevig genoeg.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Weet iemand toevallig wat het knäckebröd bij de Aldi kost?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Nadia schreef: Weet iemand toevallig wat het knäckebröd bij de Aldi kost?
Geen idee, maar het is een tijdje terug "vernieuwd" en daarna was het niet meer te knagen  :-X Die van de Lil zijn wel lekker, wat ze kosten, geen idee  :-\
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik vind ze nogsteeds lekker.
De plus heeft de wasa nu in de aanbieding. 2 pakjes voor 1 euro.
Vraag me af of die van de Aldi dan goedkoper/duurder zijn
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Toiletpapier en augurken van de Duitse Aldi. Amandelmeel van de Duitse Lidl.
Lil

Bericht door Lil »

Pauline schreef: Toiletpapier en augurken van de Duitse Aldi. Amandelmeel van de Duitse Lidl.
Ja, eens!!!!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Pauline schreef: Toiletpapier en augurken van de Duitse Aldi. Amandelmeel van de Duitse Lidl.
Ik krijg altijd het idee dat de kwaliteit bij de Duitse Lidl net een tandje hoger ligt dan bij de NL-versie. Ook bij b.v. dingen uit de vriezer die op het oog hetzelfde lijken moet ik soms toch concluderen dat het vanuit Dts een goed product is en dat je dat in NL beter kunt laten liggen.

Om jou even aan te spreken  :biggrin2:...de Port uit duitsland smeekt echt beter dan die ui Nederland. Is die wel ietsje duurder, paar duppen, maar dat is het verschil wel waard.
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Lizzy schreef: Ik vind de tabletten van SUN eerlijk gezegd minder goed dan die van de Lidl......
Laat ik nu ook die van Lidl gebruiken :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Angelique schreef: Ik krijg altijd het idee dat de kwaliteit bij de Duitse Lidl net een tandje hoger ligt dan bij de NL-versie. Ook bij b.v. dingen uit de vriezer die op het oog hetzelfde lijken moet ik soms toch concluderen dat het vanuit Dts een goed product is en dat je dat in NL beter kunt laten liggen.

Om jou even aan te spreken  :biggrin2:...de Port uit duitsland smeekt echt beter dan die ui Nederland. Is die wel ietsje duurder, paar duppen, maar dat is het verschil wel waard.
;D ;D ;D ;D ;D Maar die port, die smeer ik altijd door de peren!!! En toch..., toch ga ik volgende week een flesje kopen!  :biggrin2:

Ja de kwaliteit van zowel de Aldi als de Lidl is in Duitsland echt beter hoor en het is vaak nog aanzienlijk goedkoper ook. Als ik alleen de groenten al vergelijk....
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Lil schreef: Ja, eens!!!!
:D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Pauline schreef: ;D ;D ;D ;D ;D Maar die port, die smeer ik altijd door de peren!!! En toch..., toch ga ik volgende week een flesje kopen!  :biggrin2:

Ja de kwaliteit van zowel de Aldi als de Lidl is in Duitsland echt beter hoor en het is vaak nog aanzienlijk goedkoper ook. Als ik alleen de groenten al vergelijk....
De groenten daar kun je met gemak voor een week vooruit kopen, hoef je hier echt niet te doen.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Angelique schreef: De groenten daar kun je met gemak voor een week vooruit kopen, hoef je hier echt niet te doen.
Ha dat wilde ik erbij typen..., maar ik dacht doe maar niet en nu typ jij het! Zo denk ik er dus ook over. Zelfs 2 weken is vaak geen probleem, heb nu nog paprika's van de vorige keer en dat voor 1,99 per kg. Fijn dat wij zo dichtbij de grens wonen toch? Ik ben sowieso dol op winkelen in Duitsland, bij de DM, bij Rossmann, bij de Lidl, bij de Aldi, Pennymarkt en ga zo nog maar even door. Ik ga in Nordhorn altijd naar de blousenfabriek en koop daar mijn moeders blouses voor 20 euro. Anja kwam ze tegen bij een dure damesmodezaak in Hengelo voor 90 euro!!! :o :o :o :o
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik vind de Franse Lidl ook echt veel beter dan de NLse. In NL kom ik er zelden, in Frankrijk MOET ik er heen (okee, ook als toeristisch onderdeel).
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

De Lidl vaatwastabletten zijn idd goed. Wij hebben een klein vaatwassertje, dus een halve tablet per keer. Werd ons zelfs aangeraden door de installateur om niet die tabs/zakjes te gebruiken omdat die op een grote machine bedacht zijn.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik gooide in mijn miniafwasser wel altijd een hele. Maar zonder iets voor te spoelen en ik gebruikte Euroshoppertabletten of Kruidvathuismerk. Of iets biologisch als dat in de aanbieding was.

Plaats reactie