vermiste hond..zeker aandacht..mogelijk hondengevechten in het spel..nieuwegein
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Summerditches
- 5-sterren

Re: vermiste hond..zeker aandacht..mogelijk hondengevechten in het spel..nieuwegein
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: vermiste hond..zeker aandacht..mogelijk hondengevechten in het spel..nieuwegein
te walgelijk voor woorden 
Te walgelijk voor woorden.
helemaal mee eens....tegelijkertijd is het belachelijk dat je zo moet denken.....Borke schreef: Triest als het is... mensen laat toch nooit je hond alleen onbeheerd achter, ook niet 1 minuutje![]()
verschrikkelijk nieuws
Daar moet je toch als eigenaar niet aan denken
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Echt vreselijk. Ik moet wel zeggen dat wanneer een groep hangjongeren tegen mij zou zeggen mooie gespierde hond heb je, ik deze met geen mogelijkheid buiten zou hebben laten staan.
Dan maar even wat later bij de afspraak en eerst de hond thuisbrengen, dat zou ik direct al niet vertrouwen en zeker dit type hond spreekt die gasten erg aan. Die zouden ze ook meenemen om zelf te houden en mee te patsen.
Dan maar even wat later bij de afspraak en eerst de hond thuisbrengen, dat zou ik direct al niet vertrouwen en zeker dit type hond spreekt die gasten erg aan. Die zouden ze ook meenemen om zelf te houden en mee te patsen.