Koopjeshoek

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Koopjeshoek

MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Omdat ik groot verschil merk tussen de echte en de nepperts.
Echt? Wat dan?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef: Echt? Wat dan?
Meer stof dat er aan de achterkant weer uit komt :biggrin2:

Ze zijn wel duur, die Miele zakken, dus ik pul er ook van hoor. Maar ik krijg het niet voor mekaar om erop te bezuinigen :-X
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Meer stof dat er aan de achterkant weer uit komt :biggrin2:

Ze zijn wel duur, die Miele zakken, dus ik pul er ook van hoor. Maar ik krijg het niet voor mekaar om erop te bezuinigen :-X
Ik geef je volgende keer een appie zak! Kan je testen zonder gelijk met een doos te zitten als het niet bevalt!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik koop stofzuigzakken online, ondanks verzendkosten ben ik dan toch nog goedkoper uit.... (Komt miss. ook doordat bij ons op het dorp niet veel keus is en ik geen zin heb om voor stofzuigzakken elders op pad te gaan :-[ ::) )
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Lizzy schreef: Meer stof dat er aan de achterkant weer uit komt :biggrin2:

Ik bestel ze gewoon bij Miele.nl in de webshop. Zijn ook niet goedkoop, maar ik merk dat er ook minder Mickey-haren doorheen komen dan bij een alternatieve zak. De eerste keer nam ik direct een mooie opbergbox, maar toen ik die laatste keer wilde bestellen, kreeg ik er 3 jaar extra garantie bij en was ie dus wat duurder. Volgende keer bestel ik een pack van 4 dozen. Moet wel zeggen dat ik het stoffilter bovenin heb vervangen door een koolstoffilter.

Ff deels crosslinken: Stofzuig je vaak en zo ja op welke stand en hoe lang? Vergeet je niet dat je stofzuiger vaak evenveel als een frituurpan trekt en die vaak langer aanstaat dan dezelfde frituurpan? ;-) Misschien is het een verklaring waarom je energieverbruik zo hoog is...
Laatst gewijzigd door EliScooby op do 23 jan 2014, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Mini's 3-tal schreef: Ik bestel ze gewoon bij Miele.nl in de webshop. Zijn ook niet goedkoop, maar ik merk dat er ook minder Mickey-haren doorheen komen dan bij een alternatieve zak. De eerste keer nam ik direct een mooie opbergbox, maar toen ik die laatste keer wilde bestellen, kreeg ik er 3 jaar extra garantie bij en was ie dus wat duurder. Volgende keer bestel ik een pack van 4 dozen. Moet wel zeggen dat ik het stoffilter bovenin heb vervangen door een koolstoffilter.

Ff deels crosslinken: Stofzuig je vaak en zo ja op welke stand en hoe lang? Vergeet je niet dat je stofzuiger vaak evenveel als een frituurpan trekt en die vaak langer aanstaat dan dezelfde frituurpan? ;-) Misschien is het een verklaring waarom je energieverbruik zo hoog is...
Maar zijn ze goedkoper bij de webshop? Ik ga ff kijken  :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik stofzuig niet meer dan gemiddeld. Een keer per dag. En ik heb een mini klein huisje (nog geen 70 m2) woonoppervlak). Dus ik denk niet dat het daar in zit. Waar het wel in zit weet nog bijna niemand :-X
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Bericht door fem fatale »

1x per dag is toch niet gemiddeld?

Hier wordt 2x per week gestofzuigd.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Lizzy schreef: Maar zijn ze goedkoper bij de webshop? Ik ga ff kijken  :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik stofzuig niet meer dan gemiddeld. Een keer per dag. En ik heb een mini klein huisje (nog geen 70 m2) woonoppervlak). Dus ik denk niet dat het daar in zit. Waar het wel in zit weet nog bijna niemand :-X
Geen idee of dat gemiddeld is, Angelique doet het 1x per dag vanwege de kattegrit die met name Liza lekker rondschudt als ze uit de kattebak stapt en over het kleedje heen is dat ervoor ligt ::) Zij is er toch snel een half uurtje mee bezig@2200W. Is op jaarbasis toch zo'n 400KWh ;) ;) Ik ben dan wel veel sneller klaar, maar ik doe de krabpalen niet en zij wel.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Mag ik voor kattengrit cat's best öko plus voor langharige katten aanraden? (In ander nieuws, voor zij die kortharen hebben, heb ik nog ongeveer 25 liter normale over, die ik niet meer in kattenbakken ga doen nu ik het wonder van de versie voor langharen heb ontdekt.)

Het ziet eruit als houtkorrels en in de eerste weken doen je katten heel dramatisch met graven, maar nu gooien ze per dag 3 of 4 van die korrels uit de bak en die blijven dan op het matje liggen! Zo'n verschil met de bakken waar nog de andere in zitten, daar moet ik de hele ruimte iedere keer aanvegen als er een kat op de bak is geweest  ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Mini's 3-tal schreef: Geen idee of dat gemiddeld is, Angelique doet het 1x per dag vanwege de kattegrit die met name Liza lekker rondschudt als ze uit de kattebak stapt en over het kleedje heen is dat ervoor ligt ::) Zij is er toch snel een half uurtje mee bezig@2200W. Is op jaarbasis toch zo'n 400KWh ;) ;) Ik ben dan wel veel sneller klaar, maar ik doe de krabpalen niet en zij wel.
Half uurtje per dag red ik wel, denk ik  ::). Dat verklaard dan weer zo'n 500 kWu. Nog 1500 te gaan :biggrin2:
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

fem fatale schreef: Mag ik voor kattengrit cat's best öko plus voor langharige katten aanraden? (In ander nieuws, voor zij die kortharen hebben, heb ik nog ongeveer 25 liter normale over, die ik niet meer in kattenbakken ga doen nu ik het wonder van de versie voor langharen heb ontdekt.)

Het ziet eruit als houtkorrels en in de eerste weken doen je katten heel dramatisch met graven, maar nu gooien ze per dag 3 of 4 van die korrels uit de bak en die blijven dan op het matje liggen! Zo'n verschil met de bakken waar nog de andere in zitten, daar moet ik de hele ruimte iedere keer aanvegen als er een kat op de bak is geweest  ::)
Ik vond die houtkorrels zo verschrikkelijk ! Het ging stinken en ik vond het gewoon geen fijn spul ... Doe mij maar goed klonterige grit

Wij stofzuigen ook min 1 x per dag, met 2 honden en 2 katten vind ik dat ook echt wel nodig
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Joke stofzuigt het huis minimaal 1x maar meestal 2x per dag  :-X 1 keer het hele huis dus inclusief bovenverdieping en 1x in de middag alleen beneden om de honden en kattenharen weg te zuigen.....De stofzuiger staat hier vaak meer dan een uur per dag aan  :o
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Pluto schreef: Joke stofzuigt het huis minimaal 1x maar meestal 2x per dag  :-X 1 keer het hele huis dus inclusief bovenverdieping en 1x in de middag alleen beneden om de honden en kattenharen weg te zuigen.....De stofzuiger staat hier vaak meer dan een uur per dag aan  :o
:o

Hier echt niet hoor...als ik beneden stofzuig ben ik in een kwartier klaar, inc de meubels met zo'n opzet stukje.
fem fatale
5-sterren
5-sterren

Monique77 schreef: Ik vond die houtkorrels zo verschrikkelijk ! Het ging stinken en ik vond het gewoon geen fijn spul ... Doe mij maar goed klonterige grit

Wij stofzuigen ook min 1 x per dag, met 2 honden en 2 katten vind ik dat ook echt wel nodig
Maar dit zijn geen echte houtkorrels, ze maken klonten en ik ruik ze niet.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ik stofzuig 1 keer per dag, zomaar 10 minuten ofzo even het ergste weg, 1 of 2 keer per week doe ik het goed en dan is het 20 of 30 minuten, 1 keer per 2 weken doe ik boven ook mee, ook dat is een kwartiertje ofzo.

Plaats reactie