Dat klopt.Pauline schreef: Nee.... volgens mij niet, dat is toch Landal Hellendoornse Berg die daar ligt? Twenhaarsveld ligt aan de voet van de Holterberg lees ik. Als ik op google maps kijk ligt het rechts van het zalmkleurige stukje helemaal onderin het kaartje.
Hondvriendelijke bungalow bij Landal
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hondvriendelijke bungalow bij Landal
- Pauline
- 5-sterren

Is dit niet wat Door?
http://www.vakantiehuisjes-hezingen.nl/index.asp
Geen officieel losloopgebied in de buurt, maar wij lopen er altijd wel los.
http://www.vakantiehuisjes-hezingen.nl/index.asp
Geen officieel losloopgebied in de buurt, maar wij lopen er altijd wel los.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou change of plans, ik wil nu naar Dogglywood 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Klopt hoor, bij Landal zijn in de meeste huisjes honden welkom, niet alleen in de aftandse.Borke schreef: Dat denk ik niet direct hoor.
Wij hebben op een ander park van Landal een luxe huisje gehuurd met privé sauna en zonnebank en daar mag Sofi gewoon mee naartoe en dat is een volledig vernieuwd huisje met nieuw interieur.
Zo hadden we in Winterberg een spiksplinternieuw huisje met 2 badkamers, in de Koog een superdeluxe villa die van particulieren was.
En die villa die Henneke had bij de Sluftervallei was ook niet voor de poes.
Wij hadden afgelopen zomer een splinter nieuw huisje op een ander park, met van die spierwitte scherpe korreltjes muren*Dorothea* schreef: Klopt hoor, bij Landal zijn in de meeste huisjes honden welkom, niet alleen in de aftandse.
Zo hadden we in Winterberg een spiksplinternieuw huisje met 2 badkamers, in de Koog een superdeluxe villa die van particulieren was.
En die villa die Henneke had bij de Sluftervallei was ook niet voor de poes.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
die van mij laten overal kleine witte haartjes achter.....eelke schreef: Wij hadden afgelopen zomer een splinter nieuw huisje op een ander park, met van die spierwitte scherpe korreltjes murenniet afwasbaar. Dat was best een soort van genant met Gijs zijn kwijlsliertje...
![]()
op de vertrekdag ben ik dan ook altijd wel even zoet om de sporen te wissen
Dat ging er hier gewoon niet af, dan lieten die muurkorrels los en werd de plek alleen maar groter...*Dorothea* schreef: die van mij laten overal kleine witte haartjes achter.....
op de vertrekdag ben ik dan ook altijd wel even zoet om de sporen te wissen
Ik zou een wat ouder huisje dus helemaal niet erg vinden, zolang het sanitair etc maar schoon is, geen spinneraggen, schoon beddengoed enzo.
-
sella
Wij hebben altijd een keurig huisje in landal.
Ook moderne met sauna. Heerlijk voor de stijve spieren
Als het aftandse huisjes zouden zijn, dan vertik ik het om de prijzen te betalen die ze vragen voor een mooi modern huisje.
Als het aftandse huisjes zouden zijn, dan vertik ik het om de prijzen te betalen die ze vragen voor een mooi modern huisje.
-
Lil
eelke schreef: Dat ging er hier gewoon niet af, dan lieten die muurkorrels los en werd de plek alleen maar groter...
Ik zou een wat ouder huisje dus helemaal niet erg vinden, zolang het sanitair etc maar schoon is, geen spinneraggen, schoon beddengoed enzo.
Met beiden eens. Heel eerlijk voor de prijzen van nieuwe landal huisjes kan ik niet op vakantie.sella schreef: Wij hebben altijd een keurig huisje in landal.
Mijn "aftandse" huisje is eenderde tot de helft goedkoper. Nou wel fijn idd als je honden eh modderkoeien meeneemt.
Sanitair is prima, oh nee toch niet. Moet het nu met mengkranen doen, want er zit nog geen thermostaatkraan in. Ook nog geen vaatwasser, dat gaat wel nog komen daar. Wel afzien hoor.... (ik weet al bijna niet meer hoe je met de hand moet afwassen
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb in Engeland donkerblauwe vloerbedekking gehad met 2 golden retrievers.eelke schreef: Wij hadden afgelopen zomer een splinter nieuw huisje op een ander park, met van die spierwitte scherpe korreltjes murenniet afwasbaar. Dat was best een soort van genant met Gijs zijn kwijlsliertje...
![]()
-
Lil
Ik zou me ook heel vervelend voelen. Maar eh kinderen mogen wel met modderhanden en zo aan de muren zitten, dat hoort erbij. Waarom mogen honden dan niet ergens een spoortje achterlaten???eelke schreef: Dat ging er hier gewoon niet af, dan lieten die muurkorrels los en werd de plek alleen maar groter...
Elvira schreef: Ik heb in Engeland donkerblauwe vloerbedekking gehad met 2 golden retrievers.![]()
Is ook zo, ik vond het lullig, maar ook wel een beetje stom van ze om voor zulke muren te kiezen. Ik heb thuis afwasbaar latex, dat is veel makkelijker.Lil schreef: Ik zou me ook heel vervelend voelen. Maar eh kinderen mogen wel met modderhanden en zo aan de muren zitten, dat hoort erbij. Waarom mogen honden dan niet ergens een spoortje achterlaten???
Klopt, je hebt helemaal gelijk, ik haal ze door de war!Pauline schreef: Nee.... volgens mij niet, dat is toch Landal Hellendoornse Berg die daar ligt? Twenhaarsveld ligt aan de voet van de Holterberg lees ik. Als ik op google maps kijk ligt het rechts van het zalmkleurige stukje helemaal onderin het kaartje.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij Landal Winterberg hadden ze rode vloerbedekking in de hal. Dat werd er na 1 seizoen alweer uitgesloopt en nu ligt er overal pvc.
maar wat een hal was dat zeg*Dorothea* schreef: Bij Landal Winterberg hadden ze rode vloerbedekking in de hal. Dat werd er na 1 seizoen alweer uitgesloopt en nu ligt er overal pvc.