De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Robyn geboren!

Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Mooi meisje! En wat een lekker koppie met haar!  :smitten: :smitten: :smitten:
Lucie110
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lucie110 »

Gefeliciteerd met de geboorte van Robyn !
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Sieglinde schreef: Thx iedereen.

Afbeelding
Oh wow, wat een prachtig kindje :smitten:

Van harte gefeliciteerd, met deze ontzettende mooie prachtige lieve nieuwe wereld-burger :-*

Bij de aanblik van zo'n plaatje vergeet je (hoop ik) gauw de pijn :-*

(wat een prestatie van wereldformaat, dat mama's er zo'n mooie maar ook dikke baby en dat geldt voor elke baby, ze hebben allemaal een groot hoofd :-X uit weten te persen! Ik zeg HULDE AAN ALLE MAMA'S :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*, DRIEWERF HOERA, HOERA HOERAAA!!!
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Geniet ervan en kijk het moois er maar niet van af  :D want het is een prachtig beebietje met een mooie bos haartjes. Het is altijd een wondertje dat er weer een zelfgefabriekt nieuw mensje bij is. :)
En bevallen was mijn hobby ook niet...ik trok de statistieken ook weer wat naar beneden wat tijd betrof  ::). Maar het komt vast wel weer in orde van onder als ze de boel netjes en goed hebben dichtgeborduurd. ;)
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter  :-* :-* :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik vind het ook een wolk!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Sieglinde schreef: Thx iedereen.

Afbeelding
Heel goed gelukt! Gefeliciteerd met jullie dochter  :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige Robyn!  :-*
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Gefeliciteerd met Robyn Sieglinde! Ze heeft mijn 30e verjaardag uitgekozen  :D

Tess is nu bijna 8 maanden, 64cm en 6100gram :) Tot 5 maanden sliep ze door. Sindsdien komt ze soms 1 keer en soms ieder uur. Maar vaak val ik tijdens het voeden weer in slaap en ze legt zichzelf inmiddels aan. Ik ben er dus niet echt vermoeider door. De ene dag in de week dat ze bij mijn ouders slaapt is veel vermoeiender omdat ik dan 's nachts moet kolven. We gaan wel weer proberen om haar in haar eigen kamertje te leggen omdat ze overdag ook niet meer in haar eigen bedje wil. En bij mijn ouders en de opvang slaapt ze wel gewoon. Een hele nacht doorslapen schijnt niet goed te zijn voor de hersenontwikkeling omdat de suikerspiegel dan teveel daalt. Maar Tess sliep de eerste maanden ook door en we hebben haar alleen de eerste weken wakker gemaakt omdat ze zo klein was. Maar dan drinken ze toch niet echt.
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Hele dikke proficiat, wat een wolk............ze lijkt helemaal niet op een pasgeborene......GENIET ervan!!!!
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Gefeliciteerd met die prachtige Robyn.
Mooie naam! (zegt deze mams van een mannelijke Robin)
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Wat een mooi kindje is Robyn zeg!
En wat een heerlijke bos haren heeft ze!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Esthertjuh schreef: Gefeliciteerd met Robyn Sieglinde! Ze heeft mijn 30e verjaardag uitgekozen  :D

Tess is nu bijna 8 maanden, 64cm en 6100gram :) Tot 5 maanden sliep ze door. Sindsdien komt ze soms 1 keer en soms ieder uur. Maar vaak val ik tijdens het voeden weer in slaap en ze legt zichzelf inmiddels aan. Ik ben er dus niet echt vermoeider door. De ene dag in de week dat ze bij mijn ouders slaapt is veel vermoeiender omdat ik dan 's nachts moet kolven. We gaan wel weer proberen om haar in haar eigen kamertje te leggen omdat ze overdag ook niet meer in haar eigen bedje wil. En bij mijn ouders en de opvang slaapt ze wel gewoon. Een hele nacht doorslapen schijnt niet goed te zijn voor de hersenontwikkeling omdat de suikerspiegel dan teveel daalt. Maar Tess sliep de eerste maanden ook door en we hebben haar alleen de eerste weken wakker gemaakt omdat ze zo klein was. Maar dan drinken ze toch niet echt.
Meen je dit nou? Heb ik dan echt zo'n reus, 5 maanden en 68 cm/ 8080 gram  :o Of is Tess wat kleiner voor haar leeftijd? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal joh, zou het niet weten.
En kijk, dit geeft de burger weer moed, krijgt mijn ventje in ieder geval goed ontwikkelde hersenen  :biggrin2: . Is het toch ergens goed voor.
Kereltje is gruwelijk verkouden trouwens, hij is er echt flink ziek van. En oh wat kan ik er slecht tegen als ik hem niet kan troosten, wat voel ik me dan een falende moeder zeg, pffff.
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Jantina schreef: Meen je dit nou? Heb ik dan echt zo'n reus, 5 maanden en 68 cm/ 8080 gram  :o Of is Tess wat kleiner voor haar leeftijd? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal joh, zou het niet weten.
En kijk, dit geeft de burger weer moed, krijgt mijn ventje in ieder geval goed ontwikkelde hersenen  :biggrin2: . Is het toch ergens goed voor.
Kereltje is gruwelijk verkouden trouwens, hij is er echt flink ziek van. En oh wat kan ik er slecht tegen als ik hem niet kan troosten, wat voel ik me dan een falende moeder zeg, pffff.
Maak je niet druk over de grootte van jouw kereltje!
Je hebt immers grote, kleine, dikke en dunne mensen en kindjes. En om tot een gemiddelde te komen hebben zo ook grote en zwaardere baby's en kleine lichtgewichtjes nodig ;)
Als je naar jouw kindje kijkt en het gevoel hebt en denkt dat jouw manneke gezond oogt/is, dan is het goed!
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat je als moeder zelf heel goed kunt aanvoelen of het goed gaat met je kindje of dat het wat dik of dun of ziek of gezond is.

Toen mijn dochters iets meer dan 5 maanden waren wogen ze 5515gr en 58cm en 5060gr en 62 cm .
Toen zijn precies 1,5jaar waren wogen ze 8885gr en 76cm en 8160gr en 77cm :D
En om je geen angst of zorgen aan te doen: mijn kinderen zijn altijd wat klein en fijn geweest (ik kreeg zelfs ooit de opmerking dat 1 van de 2 ondergewicht had, terwijl het kind gewoon goed eet, gezond is enz maar ze is nu eenmaal gewoon een spinnetje, wat een regelrechte ramp is met kleren kopen hoor)
Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

Whauw wat een knappert is Robyn  :smitten: :smitten: :smitten:. Gefeliciteerd!!
Jeetje je bevalling klinkt wel heftig zeg.....Hopelijk herstel je er snel van  :bigarmhug:

Gesloten