Ja ik vond dat zo'n gaaf huisje, daar moeten we echt nog een keer heen!henneke schreef: maar wat een hal was dat zegdaao kon je in wonen in dat ding
eh hoe zat het daar ook alweer met het wild?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja ik vond dat zo'n gaaf huisje, daar moeten we echt nog een keer heen!henneke schreef: maar wat een hal was dat zegdaao kon je in wonen in dat ding
Is in de omgeving daar ook nog iets te beleven?*Dorothea* schreef: Nou change of plans, ik wil nu naar Dogglywood![]()

ja volgens de site wel. Kira van de newfs is er al vaker geweest.Juul schreef: Is in de omgeving daar ook nog iets te beleven?

ik duim mee , oeioeioei wat zou dat geweldig zijn Door !*Dorothea* schreef: ik heb het park in Nunspeet een mail gestuurd![]()

echt wel!henneke schreef: ik duim mee , oeioeioei wat zou dat geweldig zijn Door !
ik neem geen wandelschoenen mee hoor*Dorothea* schreef: echt wel!
een tuin van 1000m2![]()

nespressocupjes en dvd'shenneke schreef: ik neem geen wandelschoenen mee hoor![]()
vergeet de wijn en de skipbo niet*Dorothea* schreef: nespressocupjes en dvd's![]()

en de kaartenschudmachine 8)henneke schreef: vergeet de wijn en de skipbo niet
dat is een kluteding*Dorothea* schreef: en de kaartenschudmachine 8)

die van mij doet het best aardig 8)henneke schreef: dat is een kluteding![]()
neem die maar mee dan*Dorothea* schreef: die van mij doet het best aardig 8)

wel even verslag doen hè als je weer terug bent...LoesT schreef: Bedankt voor de tip, ik heb gelijk een midweek geboekt
Ideaal die omheinde tuin; een van mijn teckels is hoogbejaard, doof en bijna blind en soms een beetje in de war en kan daar zonder gevaar rondscharrelen.
We zijn vaker in dit park geweest, mooie huisjes in het nieuwe gedeelte en een prachtig natuurgebied op loop- en fietsafstand.