De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Robyn geboren!
Ik denk dat ik straks samen met een vriendin ga babyzwemmen.
Is in een klein warm zwembad bij een fysiopraktijk om de week op zondagochtend.
Tijdstip en frequentie bevalt me wel.
Maar het lijkt me vooral ook leuk om met mijn vriendin die haar baby als t goed is ong 1 maand ouder heeft (die van mij moet dr nog een xtje uitkomen - duurtlang) eens per 2 weken te socializen.
Is in een klein warm zwembad bij een fysiopraktijk om de week op zondagochtend.
Tijdstip en frequentie bevalt me wel.
Maar het lijkt me vooral ook leuk om met mijn vriendin die haar baby als t goed is ong 1 maand ouder heeft (die van mij moet dr nog een xtje uitkomen - duurtlang) eens per 2 weken te socializen.
Wij mijn dochter en ik zijn ook regelmatig met Davey gaan zwemmen , nu is hij bijna 5 en zit nu bijna een jaar echt op zwemles en daarvoor een jaar watervrij maken spelenderwijs, ik vind het ook heel belangrijk dat ze snel leren zwemmen en hij geniet zo erg ervan.
Wel de tijd nemen want 2 uur in het water met hem is weinig, ik wil wel zelf in warm water zwemmen

Gelukkig nooit ziek ervan geweest...
Wel de tijd nemen want 2 uur in het water met hem is weinig, ik wil wel zelf in warm water zwemmen
Gelukkig nooit ziek ervan geweest...
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier een zo goed als chloorvrij zwembad... De babylessen zijn in het "kuurbad", lekker warm, de ruimte er om heen ook lekker warm (en belangrijk "afgesloten" van de rest van het zwembad... Omkleden bij het bad en na de les nog even lekker in de bubbels 
Evi vind het helemaal geweldig
Evi vind het helemaal geweldig
Hoe voelen indalingsweeën?
Ik heb sinds vorige week wat gerommel onderin mn buik. Maar sinds gisteravond duidelijk af en aan kramp en harde buiken die eerder als pijnlijk dan als ongemakkelijk aanvoelen. Vrijdag met de gyn over gehad en die zei wel dat de kans zeker aanwezig was dat ik (wat) eerder zou bevallen, maar daar bedoelde hij vast niet 2 maanden eerder mee.
Zo maar eens het olifantenlijf naar de Aldi sleuren, misschien voel ik me dan beter.
Vrijdag was mn bloeddruk nog steeds erg netjes en ik had ook voldoende vruchtwater. Geen ctg, want de uitgebreide echo zag er goed uit. Ons Yin heeft wel ineens een grote sprong met groei gemaakt en liep ineens op een ander lijntje in de groeicurve. Ze heeft ook minder plek in de buik en dat merk ik aan andere soort bewegingen (minder schoppen, meer schuiven).
Mn buik groeit overigens ook nog steeds. Ik vraag me wel af wanneer dat stopt. Ik hoop voordat ik een hele grote buik met alleen wat vingers en tenen ben.
Ik heb sinds vorige week wat gerommel onderin mn buik. Maar sinds gisteravond duidelijk af en aan kramp en harde buiken die eerder als pijnlijk dan als ongemakkelijk aanvoelen. Vrijdag met de gyn over gehad en die zei wel dat de kans zeker aanwezig was dat ik (wat) eerder zou bevallen, maar daar bedoelde hij vast niet 2 maanden eerder mee.
Zo maar eens het olifantenlijf naar de Aldi sleuren, misschien voel ik me dan beter.
Vrijdag was mn bloeddruk nog steeds erg netjes en ik had ook voldoende vruchtwater. Geen ctg, want de uitgebreide echo zag er goed uit. Ons Yin heeft wel ineens een grote sprong met groei gemaakt en liep ineens op een ander lijntje in de groeicurve. Ze heeft ook minder plek in de buik en dat merk ik aan andere soort bewegingen (minder schoppen, meer schuiven).
Mn buik groeit overigens ook nog steeds. Ik vraag me wel af wanneer dat stopt. Ik hoop voordat ik een hele grote buik met alleen wat vingers en tenen ben.
Bij mij voelt het alsof ze een breinaald er van onderin in stoppenkoekje schreef: Hoe voelen indalingsweeën?
En ik ben afgelopen week nog 1 kg gegroeid
Die indalingsweeen kunnen wel pittig zijn ja...
Ennuh Koek, in de laatste fase groei je het meeste hoor!
Ennuh Koek, in de laatste fase groei je het meeste hoor!
Ik heb nog geen breinaald in de wanda 
Goed zokoekje schreef: Ik heb nog geen breinaald in de wanda![]()
Ben sinds vorige week (ja ik begin me te vervelen) begonnen met breien en het moet een koe worden
Absolute dieptepuntje van het weekend was dat de breinaald doormidden was gebroken
Heb nu weer een nieuwe maar sjezus wat is breien een k*t werk zeg
Bedankt iedereen!
We zijn sinds deze avond thuis van het ziekenhuis
Oh heerlijk! Genezen je wonden een beetje?
Kan het je helaas niet vertellen.koekje schreef: Hoe voelen indalingsweeën?
Dat dus. Water onder de douche of in een warm bad is wel lekker, maar zwemmen vind ik bah. Maar ik vind het wel belangrijk dat David lekker watervrij wordt gemaakt en z.s.m. leert zwemmen.Cupcake schreef: Ik hoor van veel mensen ook van die positieve verhalen, maar ik haat water, althans zwemmen. Dat gepruts met aan en uitkleden en die nattigheid, gladheid en stinkchloorlucht van zo'n zwembad.
Dat is fijn! Hoe gaat het met jullie? Ben je al weer ietsje op de been?Sieglinde schreef: Bedankt iedereen!
En Robyn?? Nou lekker hoor kun je eindelijk je eigen dingetje een beetje gaan doen.
Heb je nog kraamzorg over?
- HannekeKjell
- 5-sterren

Nadia bij kramp helpt magnesium inderdaad. Zelf neem ik voetenbaden met magnesium van Zechsal omdat magnesium t best via de huid opgenomen wordt. Amandelen bevatten overigens veel meer magnesium dan bananen (vandaag toevallig gelezen
)
Net maar weer huisarts gebeld. Fedde blijft verkouden en hoest sinds zondag echt heel akelig. Ik ben niet snel in paniek maar een paar keer met hem naar buiten gegaan omdat hij er echt in bleef hangen. De koude buitenlucht stopte het dan. Al nachten wakker, drinkt nog maar de helft. Zit me echt niet lekker. Krijg verdorie alleen maar te horen dat ze er niks voor hebben
. Kan niet waar zijn toch?! De assistente toch echt verzocht om weer even met de huisarts te overleggen... Hoop dat ze terug belt.