Ik zie niet waarom je niet naar een andere supermarkt kan als je bij de ene werkt. Ik heb in het verleden bij de C1000 gewerkt (full time), maar ik ging echt wel naar andere supers. Ik vind niet dat ik daarmee mijn baas afval of iets dergelijks al snap ik wel dat je een soort loyaliteit voelt.fem fatale schreef: Ik denk dat er verschil is tussen een bijbaantje en een baan? Maar ik woon in Amsterdam, ik heb geen idee waar een Lidl zit, maar zal er met een taxi naartoe moeten en dan 35 AH's voorbij rijden, dat zou ik ook niet doen als ik ergens anders werkte.
Ik ga wel naar de ekoplaza want die hebben dingen in het assortiment die AH echt niet heeft, maar de Ekoplaza zit ook om de hoek, als dat noet zo was, ging ik er waarschijnlijk niet naartoe.
Ik moet werken om te overleven en toevallig is dat bij een duurdere supermarkt, er staat nergens dat ik dan daar ook mijn boodschappen moet doen. Deels deed ik dat wel uit gemak en ook daar waren koopjes, maar ik ging ook vaak naar de Aldi. Ik moet nu eenmaal ook om mijn eigen portemonnee denken.
------------------------------------------
Lidl hebben wij hier niet (ik ga wel even naar die krabpalen kijken hihi), wel een Aldi, dus daar ga ik veel heen. Ik vind de Aldi ook goed in heel veel producten. Tegenwoordig hebben ze ook een aantal A-merken.
Ik heb een cola light verslaving
Dus ik raad mensen de cola van de Aldi aan