Duimpjes gevraagd :)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Duimpjes gevraagd :)
Gefeliciteerd met jullie nieuwe stek!!! 
- Charlie Angel
- Moderator
Dank allemaal!*milyck* schreef: Zoooooo....DAT is nog eens een bliksemactie! Gefeliciteerd, waar gaan jullie heen: Vijfhoek?
Nee, we gaan naar Keizerslanden.
En we kijken uit over aan de ene kant de stad en de andere kant het nieuwe park ri Diepenveen.Maxi's 3-tal schreef: Dank allemaal!
Nee, we gaan naar Keizerslanden.![]()
Klinkt sjiek!
Oh als ik bij mn ouders ben ga ik altijd daar naar de appie in dat winikelcentrum, die is wat uitgebreiderMaxi's 3-tal schreef: Dank allemaal!
Nee, we gaan naar Keizerslanden.![]()
Yup. Misschien maak ik morgen even een foto van het parkeelke schreef: Klinkt sjiek!
Kijk, dan heb ik vast iets!Mini's 3-tal schreef: Yup. Misschien maak ik morgen even een foto van het park![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Je bent ook zo gauw tevreden he.eelke schreef: Kijk, dan heb ik vast iets!
Nou Gijs vind het gewoon fijn om te weten waar hij dan uitgelaten gaat worden.Maxi's 3-tal schreef: Je bent ook zo gauw tevreden he.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Nou, Gijs kan zich uitleven daar, heerlijk drassig en open!eelke schreef: Nou Gijs vind het gewoon fijn om te weten waar hij dan uitgelaten gaat worden.
Oeh, die 2 vinden dat fantastisch, kan ik je vast zeggen. En als ze onder appél staan, mogen ze nog los ook...eelke schreef: Nou Gijs vind het gewoon fijn om te weten waar hij dan uitgelaten gaat worden.
Gijs zegt geregeld! En super fijn al die kamers, dan kan Joep gewoon mee natuurlijk!Maxi's 3-tal schreef: Nou, Gijs kan zich uitleven daar, heerlijk drassig en open!![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Tuurlijk, Joep past overal tussen.eelke schreef: Gijs zegt geregeld! En super fijn al die kamers, dan kan Joep gewoon mee natuurlijk!
Ja die is maar klein.Maxi's 3-tal schreef: Tuurlijk, Joep past overal tussen.![]()
Vind het wel een keiharde eis dat ze lief zijn voor de poezels hoor! Anders gaan ze gewoon aan de 2 meter lijn en mogen ze alleen maar kijken naar al dat drassige land!eelke schreef: Gijs zegt geregeld! En super fijn al die kamers, dan kan Joep gewoon mee natuurlijk!