Orgaan percentages
Moderator: Lizzy
-
ingridcoevert
- 1-ster

Re: Orgaan percentages
ja ik zit nog best in de snackjes periode maar dan de hoofdmoot spiervlees/nekken/ pootjes boven orgaan
Als je veel droogt zou ik er wel op letten. Ik voer Oscar tijdens een trainingssessie zomaar 2 a 3 handen gedroogd spul en als dat orgaan is en je doet dat dagelijks, dan wordt het toch wat te gek. Ik droog dus vooral spiervlees en long. Af en toe eens hart en lever, maar dat is zelden.ingridcoevert schreef: waar ik nog nieuwsgierig naar ben is als je orgaan ook veel droogt. hoe zit het dan met de percentages?
Als je maar een paar beloningskoekjes per dag geeft zou ik me er niet druk om maken, dan maakt het niet uit.
-
ingridcoevert
- 1-ster

dank je wel!
Ai...Lizzy schreef: Ja, je gaat het nu te moeilijk maken. Ik weet niet wie dit ooit bedacht heeft, maar het is teveel detail. Je geeft gewoon 20% orgaanvlees en 10% is pens en de andere 10% is lever, hart, nier en eventueel andere organen zoals hersenen ofzo. En zelfs dat ga je niet staan wegen. Je neemt gewoon wat organen en op het oog geef je van 3 a 4 orgaansoorten ongeveer een gelijke hoeveelheid.
Dan heb ik dus vier jaar lang veel te moeilijk staan doen
Hope krijgt elke dag orgaan, keurig afgewogen. Hij is allergisch voor alle dieren met een pens dus dat krijgt hij niet.
Ik geloof dat ik het me met Nelson minder moeilijk ga maken