Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Oh, dat zou super zijn. Ik woon zelf in Katwijk.
Zou ik ze dan in Leidschenveen op kunnen komen halen?
Zou ik ze dan in Leidschenveen op kunnen komen halen?
Dat zou voor mij geen probleem zijn hoor!
Even kijken wat DebbieV uitkomt.
Even kijken wat DebbieV uitkomt.
- MerelsMommy
- 3-sterren

Even iets heel anders: van de week was er in het forum iemand die aangaf dat ie binnenkort weer allerlei soorten vlees kon regelen van tussen de 1,50 en 2,50 per kilo. Hij of zij kreeg veel commentaar, dat je pas wat mocht plaatsen als je kon aangeven wat je had, niet om te inventariseren.
Ik heb daar toen toch op gereageerd, want ik ben dringend op zoek naar hert, ree, paard en/of lama. Kilo of 40 bij elkaar.
Maar nou is dat topic weg en ik wil eigenlijk heel graag weten of ik nog kan bestellen bij hem of haar.
Ik weet helaas niet meer wie het geplaatst had. Weet één van jullie dat?
Ik heb daar toen toch op gereageerd, want ik ben dringend op zoek naar hert, ree, paard en/of lama. Kilo of 40 bij elkaar.
Maar nou is dat topic weg en ik wil eigenlijk heel graag weten of ik nog kan bestellen bij hem of haar.
Ik weet helaas niet meer wie het geplaatst had. Weet één van jullie dat?
Dat was tanneke (forumnaam Breeze)
- MerelsMommy
- 3-sterren

Dank, ik ga haar meteen een pb sturen!
Beste mede-Zuid-Hollanders,
Er liggen een paar lamsribbetjes op mij te wachten bij Nadia in Puth die helaas het lijntje van afgelopen vrijdag misgelopen zijn
Nu ben ik dus op zoek naar een ander lijntje of iemand die misschien binnenkort in de buurt van Puth komt en dit voor mij zou willen meenemen. Ik woon zelf in Zwijndrecht dus liefst in de regio Dordrecht of Rotterdam op te halen dan, anders worden het te dure ribbetjes (is maar 5 kg)......
Mocht er dus iemand zich aangesproken voelen, hoor ik het graag!
Er liggen een paar lamsribbetjes op mij te wachten bij Nadia in Puth die helaas het lijntje van afgelopen vrijdag misgelopen zijn
Mocht er dus iemand zich aangesproken voelen, hoor ik het graag!
-
ingridcoevert
- 1-ster

hallo,
Ik heb ook een vraagje! had het al bij de topics gezet maar vanwege eliminatie dieet heb ik zo snel mogelijk eend spiervlees nodig. Ik ben blij met elke kilo al moet ik het bij elkaar sprokkelen...in totaal zo'n 15 kilo nodig ongeveer.
Kunnen jullie mij helpen? Mocht er eventueel een lijntje georganiseerd worden naar puth hou ik me aanbevolen want zij heeft nl wel eens spiervlees. Nu vind ik rijden niet erg maar van hillegom naar puth is me net iets te ver
Graag hoor ik het!
Ik heb ook een vraagje! had het al bij de topics gezet maar vanwege eliminatie dieet heb ik zo snel mogelijk eend spiervlees nodig. Ik ben blij met elke kilo al moet ik het bij elkaar sprokkelen...in totaal zo'n 15 kilo nodig ongeveer.
Kunnen jullie mij helpen? Mocht er eventueel een lijntje georganiseerd worden naar puth hou ik me aanbevolen want zij heeft nl wel eens spiervlees. Nu vind ik rijden niet erg maar van hillegom naar puth is me net iets te ver
Graag hoor ik het!
In Bergen op Zoom dus..ook wel een eind maar minder ver dan Puth.
Ik weet niet wie er 15 maart meebestellen, maar vaak ook wel mensen die wat noordelijker wonen.
Ik weet niet wie er 15 maart meebestellen, maar vaak ook wel mensen die wat noordelijker wonen.
- MerelsMommy
- 3-sterren

Hi Ingrid,
Kijk anders even hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 393.0.html
Het is KVV, maar de eend variant bevat echt alleen eend.
Er staat dat het al vol is, maar wie weet heeft Ramses1 nog wel wat eend voor je liggen.
Ze gaat morgen rijden.
Succes!
Gr. Sas
Kijk anders even hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 393.0.html
Het is KVV, maar de eend variant bevat echt alleen eend.
Er staat dat het al vol is, maar wie weet heeft Ramses1 nog wel wat eend voor je liggen.
Ze gaat morgen rijden.
Succes!
Gr. Sas
- MerelsMommy
- 3-sterren

zij komt overigens regelmatig in Badhoevedorp, dus dat zou voor jou lekker in de buurt zijn, dus misschien kan je ook buiten dit lijntje om nog wel wat afspreken ?
-
ingridcoevert
- 1-ster

aan enkelvoudig eend kan ik ook komen via degomeat...maar ik heb alles behalve spier en das ook zonde als dat niks ligt te doen in de vriezer (ook met het ook op de volgende bestelling) de laatste link is nog maar een halve kilo eend over....dus om daarvoor naar bergen op zoom te gaan is ook niet de moeite 
Maar iig bedankt voor het meedenken!!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
er is nog meer hooringridcoevert schreef: aan enkelvoudig eend kan ik ook komen via degomeat...maar ik heb alles behalve spier en das ook zonde als dat niks ligt te doen in de vriezer (ook met het ook op de volgende bestelling) de laatste link is nog maar een halve kilo eend over....dus om daarvoor naar bergen op zoom te gaan is ook niet de moeite
De dozen zijn +/- 5kg
foto:
ineens een update. sommige paard producten in prijs verlaagd na overleg
Wordt er binnenkort misschien nog een bestelling bij VSE gedaan door iemand? Ik zou heel graag eendenkarkas hebben.
Ik zou inderdaad graag weer eens rijden... moet nog even kijken wanneer.