De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!

*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Gefeliciteerd met Suze  :) :-*
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Fijn dat het zo goed gaat Jantina. Tess drinkt op het moment 's nachts denk ik een keer of 3. Ben dan nooit moe als ik opsta. Maar als ze bij mijn ouders slaapt, zoals vannacht, voel ik me 's ochtends ook niet fit :(

Doen jullie je kleine iedere dag in bad? Tess gaat 2 keer per week en dan 1 dag per week zwemmen.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Jantina schreef: Hey Ivonne, hoe gaat het nu met slapen bij jullie?
Hier boeken we wat vooruitgang gelukkig  :D. Ik ben gestopt met de hele avonden kroelen, al doet me dat soms ook wel zeer, hij is zo kort klein  :-\. Na het badderen krijgt hij ook meteen zijn slaapzakje aan en zijn fles op zijn slaapkamer, we hebben er een stoel neer gezet. Licht al uit en dan valt hij eigenlijk onder het drinken al in slaap. Na het boertje leg ik hem in zijn bed en eigenlijk slaapt hij nu meteen door. Het naar bed ritueel duurde rustig 2 uur en nu een half uurtje, meestal ligt hij om 20 uur in dromenland. Ik weet niet wat ik mijn tijd moet, ben gisteren maar gaan strijken en de wc schoonmaken  :biggrin2:.
En vannacht zowaar geen fles gegeven, wist niet wat me over kwam! We zijn er nog wel veel uit 's nachts, niet omdat hij wakker is maar nog steeds veel hoest. En echt dusdanig dat je toch even gaat kijken of het wel pluis is. Ik denk dus dat wanneer hij niet meer ziek is, hij best eens een nachtje door gaat slapen!
Dank je wel voor het vragen. Het gaat, Juliette valt ergens tussen 19.00 en 20.00 uur in slaap. Dat in slaap vallen heb ik zo voor elkaar (rust en schemer en een liedje zingen). Het punt is het niet goed doorslapen. Na een uur of vijf wordt ze onrustig en dat maakt dat zij wakker wordt of ik word wakker maar zij is nog wel in slaap maar wel druk. Het resltaat is dat ik vier uur slaap en daarna ieder uur wakker ben. Soms is ze echt ergens niet blij van en is het huilen maar meestal is het een vorm van ongemak. Speen kwijt, verkeerd liggen etc etc. Ze krijgt zichzelf dus zonder hulp niet goed weer in slaap en daar zit het punt volgens mij. Geen idee hoe dit op te lossen.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Juliette gaat mee onder de douche als er tijd voor is of ze gaat in het grote bad. Haar eigen badje waar ze in ligt vind ze niets aan. Dat is huilen geblazen. Raar maar waar. Maar zeker niet iedere dag. Heb ook niet het gevoel dat dat nodig is. Gewoon met de washand op de dagen dat ze niet doucht of baddert.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Zometeen mijn laatste dienst werken.. Heb het er best moeilijk mee :(
Heb vandaag maar eens een tutorial opgezocht hoe ik een baby bedje moet opmaken ;D ;D

De babykamer word zoooooo mooi.. Omg ik ben er zo verliefd op! Hij hoeft nu enkel gepoetst en gedecoreerd te worden. We hebben er best veel aan gedaan. Maar dan is het ook echt helemaal naar mijn smaak.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ben nieuwscharig naar het kamertje Nadia....ja en dan strakjes met verlof he.
Mijn zusje moet morgen nog werken en dan gaat ze ook met verlof!
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Ga er van genieten Nadia!

Wat betreft het bad: Fedde gaat iedere dag onder de douche of in het grote bad met een van ons. Hij heeft een trauma van dat kleine badje, huilen als hij daar in moet. Dus ja, hier wel dagelijks. Ik vind het gewoon prettig, schoon gewassen in bed, misschien wat ouderwets - geen idee. Hij zit toch ook altijd tussen de honden, is veel mee op stal. En ik douche zelf ook iedere avond voor ik naar bed ga.
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Danny schreef: Ben nieuwscharig naar het kamertje Nadia....ja en dan strakjes met verlof he.
Mijn zusje moet morgen nog werken en dan gaat ze ook met verlof!
Zo onwijs leuk hoe je zusje en ik samen 'lopen'. Hoe voelt zij zich??

Ik ga er zeker van genieten Jantina. Maar zal even een paar dagen nodig hebben om te onthaasten. En even aan het gegeven te wennen.
Donderdag avond naar de opendag van de verloskamers in het ziekenhuis. Daar kijk ik erg naar uit :)
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Suze  :baby:

Voor degene die op t eind lopen......sterkte met de laatste loodjes  :-*
sella

Bericht door sella »

Gefeliciteerd met de geboorte van het mooie meisje Suze!!
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Esthertjuh schreef: Fijn dat het zo goed gaat Jantina. Tess drinkt op het moment 's nachts denk ik een keer of 3. Ben dan nooit moe als ik opsta. Maar als ze bij mijn ouders slaapt, zoals vannacht, voel ik me 's ochtends ook niet fit :(

Doen jullie je kleine iedere dag in bad? Tess gaat 2 keer per week en dan 1 dag per week zwemmen.
1x bad, 1x douche en 1x zwemmen... Evi heeft heel snel last van een droog huidje en ik ben nog geen lekkere, goede, natuurlijke creme tegen gekomen die ook werkt...
Ik krijg aankomende week een proefbakje ezelinnenmelkcreme... Kijken hoe dat gaat
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Gefeliciteerd met Suze!!! :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Gefeliciteerd met de geboorte van Suze!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Gefeliciteerd, Else, met de geboorte van jullie mooie wurmke!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

wenche schreef: 1x bad, 1x douche en 1x zwemmen... Evi heeft heel snel last van een droog huidje en ik ben nog geen lekkere, goede, natuurlijke creme tegen gekomen die ook werkt...
Ik krijg aankomende week een proefbakje ezelinnenmelkcreme... Kijken hoe dat gaat
Heb je al een zemelen badje geprobeerd?

Gesloten