Gefeliciteerd met Suze.
Wat een mooie naam ook!
Zou het leuk zijn als in het begintopic de namen en de data zouden komen te staan?
Of vraag ik nu iets lastigs?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Poe, dat zijn aardig gebroken nachten zeg. Lastig hoor. Heb gehoord dat babytjes inderdaad korte rukjes slapen en moeten leren weer in te slapen tot het volgende 'wakkermoment'.Ivonne schreef: Dank je wel voor het vragen. Het gaat, Juliette valt ergens tussen 19.00 en 20.00 uur in slaap. Dat in slaap vallen heb ik zo voor elkaar (rust en schemer en een liedje zingen). Het punt is het niet goed doorslapen. Na een uur of vijf wordt ze onrustig en dat maakt dat zij wakker wordt of ik word wakker maar zij is nog wel in slaap maar wel druk. Het resltaat is dat ik vier uur slaap en daarna ieder uur wakker ben. Soms is ze echt ergens niet blij van en is het huilen maar meestal is het een vorm van ongemak. Speen kwijt, verkeerd liggen etc etc. Ze krijgt zichzelf dus zonder hulp niet goed weer in slaap en daar zit het punt volgens mij. Geen idee hoe dit op te lossen.
Leuk idee !!!Riek schreef: Gefeliciteerd met Suze.
Wat een mooie naam ook!
Zou het leuk zijn als in het begintopic de namen en de data zouden komen te staan?
Of vraag ik nu iets lastigs?![]()

Nee, maar alleen van het idee gruwel ik al :pNadia schreef: Heb je al een zemelen badje geprobeerd?

Mijn zusje voelt zich op zich prima, voor haar is het het tweede kindje en ze merkt toch wel wat verschil met d eerste wangerschap. Nu heeft ze al een kereltje van 3,5 rond lopen die natuurlijk veel tijd en aandacht vraagt. Ze is dus wel moe en heeft het lichaamelijk wel wat zwaarder. Maar geen echte problemen.Nadia schreef: Zo onwijs leuk hoe je zusje en ik samen 'lopen'. Hoe voelt zij zich??