hoe is het met het grote bloedonderzoek?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: hoe is het met het grote bloedonderzoek?

miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Spannend !
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Fido schreef: YEAHH we zijn er bijna!

Vandaag is de onderzoek studente bij Erwin geweest voor het doornemen van het hele bloedonderzoek. Het resultaat is verrassend, ook voor ons, en nu achteraf kunnen we zeggen dat het goed is geweest dat het langer heeft geduurd. Uitleg volgt nog  ;)

De verwerking van het onderzoek is nu heel goed uitgevoerd. Er moet nog wat toegevoegd worden aan de discussie en dan is er nog een laatste overleg met Erwin. Dan moet ze het onderzoek gaan verdedigen voor de leraren en Erwin heeft aangeboden om mee te gaan als ze dat fijn vind.

Is er inmiddels al wat meer over bekend, Edith?  :)
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

-Annemarie- schreef:
Is er inmiddels al wat meer over bekend, Edith?  :)
Ja maar andere prioriteiten.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Fido schreef: Ja maar andere prioriteiten.
Ach ja, of wij nou 3 of 4 jaar wachten op de resultaten maakt ook niks uit hé. Geduld is een schone zaak.
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Angelique schreef: Ach ja, of wij nou 3 of 4 jaar wachten op de resultaten maakt ook niks uit hé. Geduld is een schone zaak.
Inderdaad moet er voor sommige dingen meer geduld gevraagd worden dan men in de planning had.
De andere prioriteit is namelijk mijn gezondheid. Nee mijn gezondheid gaat niet goed en ja mijn gezondheid gaat beter doordat het prioriteit nummer 1 is gezet. Hierdoor heeft Erwin veel van mijn taken overgenomen. Ik wilde hem niet nog eens extra belasten  :-[

Het bloedonderzoek is klinisch afgerond maar moet praktisch nog uitgewerkt worden. Ik bedoel daarmee als we nu het bloedonderzoek zouden neerzetten met alleen de uitslagen dan zullen we de tegenstanders van rauwe voeding een goede dienst bewijzen. Erwin wil een goede onderbouwing gaan schrijven bij dit onderzoek waarin hij uitlegt hoe het geïnterpreteerd moet worden. Omdat dat laatste best een belangrijk onderdeel is wil hij dat niet "even snel uit de losse pols" doen.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Je komt een beetje gepikeerd over Fido, misschien terecht, maar als je nu zelfs af en toe aangeeft wt de stand van zaken is of waarom de uitslag van het onderzoek opgeschort wordt, in plaats van dat er steeds om gevraagd moet worden, dan is er misschien ook wat meer begrip.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Fido schreef: Inderdaad moet er voor sommige dingen meer geduld gevraagd worden dan men in de planning had.
De andere prioriteit is namelijk mijn gezondheid. Nee mijn gezondheid gaat niet goed en ja mijn gezondheid gaat beter doordat het prioriteit nummer 1 is gezet. Hierdoor heeft Erwin veel van mijn taken overgenomen. Ik wilde hem niet nog eens extra belasten  :-[

Het bloedonderzoek is klinisch afgerond maar moet praktisch nog uitgewerkt worden. Ik bedoel daarmee als we nu het bloedonderzoek zouden neerzetten met alleen de uitslagen dan zullen we de tegenstanders van rauwe voeding een goede dienst bewijzen. Erwin wil een goede onderbouwing gaan schrijven bij dit onderzoek waarin hij uitlegt hoe het geïnterpreteerd moet worden. Omdat dat laatste best een belangrijk onderdeel is wil hij dat niet "even snel uit de losse pols" doen.
Uiteraard vind ik het vervelend dat je gezondheidsproblemen hebt en hoop ik van harte dat je die onder controle krijgt. Maar als je in dit topic in 2012 al schreef dat het bijna klaar is, er zit schot in enz. je oorspronkelijke deadline eind 2011 was en ondertussen is het 2014 en blijft het vanuit jullie kant stil op dit gebied dan is het toch ook niet vreemd als de andere kant ook een keer kriegel reageert.

Plaats reactie