Ja Borisgonny schreef: kan Boris bij....en die heeft ondertussen al héél wat gejat!!!!
![]()
Hoe vaak....
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Hoe vaak....
-
gonny
sylvia schreef: Ja BorisAls jij wilt dat die er niet bij kan moet je het voerbakje aan het plafond hangen.....maar dan kan de kat er ook niet bij
![]()
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, ken jij Bes nog nietsylvia schreef: Op het aanrecht![]()
Het is dat ze nog niet in de gaten heeft dat ze via de keukentafel (waar ik ze al eens op betrapt heb) zo op het aanrecht kan stappen
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
oh wacht, we hebben boven nog het oude douchehok, wat nu als rommelhok dient, (is niet groter als een douchebak, en dan nog een metertje extra) daar zou ik de kattenbak neer kunnen zetten en het eten?
(hmmmmm, maar we willen daar ooit nog een toilet maken met wastafel, hahahahhah)
ik verzin wel wat joh
(hmmmmm, maar we willen daar ooit nog een toilet maken met wastafel, hahahahhah)
ik verzin wel wat joh
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier staat het eten in de badkuip...als ik in bad wil moet ik eerst de Carnibestresten uit het bad soppen
Ik geef ze nu 1 a 2 keer per dag te eten. Eten als het op is is geen optie, want na 2 minuten is het op 
Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vindenjeanne schreef: oh wacht, we hebben boven nog het oude douchehok, wat nu als rommelhok dient, (is niet groter als een douchebak, en dan nog een metertje extra) daar zou ik de kattenbak neer kunnen zetten en het eten?
en geef ze eens ongelijk, ik eet ook niet graag naast de wc potKefraya schreef: Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vinden![]()
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
weer wat geleerdsylvia schreef: en geef ze eens ongelijk, ik eet ook niet graag naast de wc pot![]()
bij de mijn broer staat de etensbak naast de kattenbak, en bij mijn schoonzus trouwens ook.
Daar hebben ze hier totaal geen probleem meeKefraya schreef: Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vinden![]()
-
Francisca
Hier ook nietzurca schreef: Daar hebben ze hier totaal geen probleem mee![]()
Onze kat krijgt 2 keer per dag, want als ik ze in 1 keer de hoeveelheid CB geef die ze mag hebben, eet ze het niet op en dan staat het te verpieteren. Maar of het ook beter is? Geen idee.geer schreef: Geven jullie je katten eigenlijk eten?? Over honden zijn allerlei theorieen, maar over katten? Toen ze nog, lang, laaaang geleden 8) op de brok en blik stonden, kregen ze het ene 's ochtends en 't andere 's avonds. En eigenlijk stond het de hele dag een beetje te staan, want echt snel opeten deden ze het niet. Op vers is dat wel anders, binnen een knipper hebben ze het op en dan...dan willen ze mEERRRRRIs het beter om 2 keer per dag te voeren, of 1 keer?
En hier ook niet!Sunshine schreef: Hier ook niet![]()
hier nietgonny schreef: hier wel...![]()
![]()
Hier ook niet, maar IK wel. Jakkes, hun eten naast de kattenbak. Beetje onfrisOllie schreef: hier niet![]()