miltverwijdering Buffel, alles goedgegaan!
Moderator: Lizzy
-
Lil
Re: miltverwijdering Buffel, alles goedgegaan!
Blij om te lezen dat hij zich zo goed voelt.
Gelukkig is alles goed gegaan! Fijn!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Super dat alles goed gegaan is en hij zich beter voelt!
Gelukkig dat het goed is gegaan en dattie weer thuis is.
Hopelijk is de uitslag ook goed.
Hopelijk is de uitslag ook goed.
-
sella
De pijnstiller is wat uitgewerkt, en dat merk je wel, kreunen en met zijn buik over de grond kruipen. Om half negen overleg gehad, en hij mocht een tramadol 50 en indien nodig vanmiddag een tramadol 100 mg retard.
Hij is ook erg pissed off dat hij nog geen echt maal gehad heeft, dus hij krijgt zo wat kleiner gesneden kalkoen.
Hij heeft al een keutel neergelegd!
Voordeel van de tramadol is dat hij ook wat sneller in slaap valt. Er is toch heel wat gebeurt in die buik. Maar goed over een week lachten we hier om.
Hij is ook erg pissed off dat hij nog geen echt maal gehad heeft, dus hij krijgt zo wat kleiner gesneden kalkoen.
Hij heeft al een keutel neergelegd!
Voordeel van de tramadol is dat hij ook wat sneller in slaap valt. Er is toch heel wat gebeurt in die buik. Maar goed over een week lachten we hier om.
Dit helemaal gemist 
Gelukkig gaat het weer beter met hem, veel succes!
Gelukkig gaat het weer beter met hem, veel succes!
Ik lees het ook nu pas. Wat een ellende, hoop dat het nu achter de rug is en dat het niks engs geweest is.
Wat fijn dat de operatie goed verlopen is.
Heel veel beterschap voor Buffel !
Heel veel beterschap voor Buffel !
Knuffel voor Buffel. Hoop dat de pijn niet te erg is en hij snel opknapt.
-
sella
Hij voelt zich ellendig als hij moet plassen, dat zal wel komen omdat de milt zelfs daar tegen aan lag en dat de blaas ook een betere plek krijgt in de buik.
Er hangt echt een stuk slap vel aan de ene kant van de buik, terwijl de andere kant alleen wat zuchtig is van de ingreep.
Met de tramadol retard wordt hij niet zo suf en heeft hij 12 uur pijnstilling gedoseerd, en dat lijkt wel beter te werken voor hem.
hij heeft nu 2 keer 300 gram klein gesneden kalkoen op en valt dan weer tevreden in slaap.
Slaap geneest, dus ik heb zo iet van slaap maar kanjer.
Er hangt echt een stuk slap vel aan de ene kant van de buik, terwijl de andere kant alleen wat zuchtig is van de ingreep.
Met de tramadol retard wordt hij niet zo suf en heeft hij 12 uur pijnstilling gedoseerd, en dat lijkt wel beter te werken voor hem.
hij heeft nu 2 keer 300 gram klein gesneden kalkoen op en valt dan weer tevreden in slaap.
Slaap geneest, dus ik heb zo iet van slaap maar kanjer.
-
Lil
arme buffel, maar wel logisch dat hij zich na zo'n zware ingreep niet goed voelt.
Bij Boris was er ook een enorm verschil tussen de tramadol retard en de gewone tramadol. De retard werkte super de gewone ook wel, maar die was veel te snel uitgewerkt.
Bij Boris was er ook een enorm verschil tussen de tramadol retard en de gewone tramadol. De retard werkte super de gewone ook wel, maar die was veel te snel uitgewerkt.
Lekker laten slapen.
Valt ook niet mee, zo'n ingreep. Zolang hij slaapt heeft hij ook geen pijn denk ik dan maar.
Sterkte met het mannetje. Kus op zijn mooie neus
Sterkte met het mannetje. Kus op zijn mooie neus
Fijn dat de ingreep achter de rug is, nu snel herstellen voor Buffel !
Hoe de ingreep is uitgevoerd vind ik heel bijzonder en ik hoop dat je hier als je bij de DA bent geweest volgende week nogmaals verslag doet hoe het precies is gegaan !
Hoe de ingreep is uitgevoerd vind ik heel bijzonder en ik hoop dat je hier als je bij de DA bent geweest volgende week nogmaals verslag doet hoe het precies is gegaan !
-
sella
Precies, daarom gun ik hem zijn slaap zo. Ik heb vele buik ok's gehad, en weet ongeveer hoe hij zich moet voelen. Ik was altijd blij dat ik in slaap viel van de morfine, even geen pijn en balen als ik wakker was.zhiva schreef: Lekker laten slapen.Valt ook niet mee, zo'n ingreep. Zolang hij slaapt heeft hij ook geen pijn denk ik dan maar.
Sterkte met het mannetje. Kus op zijn mooie neus![]()
De kus is in dank aanvaard.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Fijn om te lezen dat het goed gegaan is.
Beterschap voor Buffel, ik hoop dat hij snel opknapt.