miltverwijdering Buffel, alles goedgegaan!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: miltverwijdering Buffel, alles goedgegaan!

sella

Bericht door sella »

Bizar hoe snel hij opknapt de kanjer!
Hij is al een stuk fitter en helderder. Heel veel kleinere probleempjes zijn gelijk verdwenen.
Het loze braken na het eten is weg :D
Hij voelt zich king of the world, tot hij een sprintje wil maken :biggrin2:
Dat op dag 2.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Wat fijn!!!  :)
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Heerlijk om te lezen dat Buffer zich duidelijk zoveel beter voelt. Denkt al een hele kerel te zijn maar de operatie was echt niet niks.
Neem je tijd om te genezen Buffel en je hebt zoveel mooie jaren voor de boeg.

Gaat goed Sella!
HoochieHummie
3-sterren
3-sterren

Bericht door HoochieHummie »

Stoere Buffel! Fijn dat het zo snel al beter gaat.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

sella schreef: Bizar hoe snel hij opknapt de kanjer!
Hij is al een stuk fitter en helderder. Heel veel kleinere probleempjes zijn gelijk verdwenen.
Dat op dag 2.
Fijn dat het beter gaat met Buffel. Het blijft me toch verbazen hoor, hoeveel jij met je honden (en jezelf) voor je kiezen krijgt en hoe snel de grootste medische uitdagingen worden getackeld door jullie.

Zet mijn zorgen om m'n honden en hun relatief "minderwaardige" kwaaltjes wel een beetje in hysterisch perspectief.  ;)
sella

Bericht door sella »

We eten met liefde karig voor de honden. Mazzel ook dat beide heren verzekerd zijn.
En oude woefjes zijn krakende wagentjes waar je ook met uitdagingen komt te zitten Saskia, niets hysterisch aan hoor.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Ja nee, dat is zeker waar. Maar dan nog staan de (Bij elkaar opgeteld nu 21 jaar) krakende kwaaltjes in geen enkele verhouding tot wat jij in véél kortere periode op het medisch pad bent tegengekomen.
sella

Bericht door sella »

Vanmiddag was ik nog heel emotioneel blij dat er twee honden in de achterbak lagen van de station. En jij vindt het snel handelen, achteraf zie ik dat het al veel langer speelt maar dat we het niet herkende.
We hadden zeker eerder in kunnen grijpen als we ons niet wijs hadden laten maken dat hij gewoon dik was.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Ik bedoel niet de snelheid van handelen, maar de ernst en frequentie van wat er op jullie pad komt.

Daarmee hebben jullie met z'n allen bepaald niet de loterij van gezondheid gewonnen, toch?
Is sneu genoeg, en dat je dan snel kunt handelen, lijkt me alleen maar fijn.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Wat een heerlijke berichten. Ga vooral door met posten hier, ik word er blij van. :-*
sella

Bericht door sella »

We hebben idd niet altijd mazzel.
Ik droom ervan dat ik nu gewoon 1 Buffel zonder problemen 13 minimaal zie worden en dat 2 jonge shay van 1 jaar gewoon ook doorgaat op een gezonde lijn en ook zonder problemen er nog 12 jaar aan vast plakt.
En dat ik daar natuurlijk getuige van mag zijn.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Ik hoop het ook!  ;)
Lucie110
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lucie110 »

sella schreef: Bizar hoe snel hij opknapt de kanjer!
Dat op dag 2.
Dat zijn nog eens goeie berichten  O0
Lil

Bericht door Lil »

Blij om te horen!  :D
-Saskia- schreef: Fijn dat het beter gaat met Buffel. Het blijft me toch verbazen hoor, hoeveel jij met je honden (en jezelf) voor je kiezen krijgt en hoe snel de grootste medische uitdagingen worden getackeld door jullie.

Zet mijn zorgen om m'n honden en hun relatief "minderwaardige" kwaaltjes wel een beetje in hysterisch perspectief.  ;)
Heel eerlijk: ik heb het nu meegemaakt een acuut zeer zieke hond (die het helaas niet heeft overleefd  :'() en ook een acuut zeer zeer zieke kat gehad (die heeft wel nog enkele jaren geleefd) en een oude krakende wagen met dan weer dit dan weer dat, niet ernstig maar je ziet hem duidelijk lijden. Ik vind dat laatste echt veel moeilijker om aan te zien. Iedere keer als je denkt yes het gaat goed met de oude krakende wagen, dan komt wéér het volgende om de hoek. Zit vaak maar 1 of 2 weken in dat hij 100% zich lekker voelt. Dus denk niet dat je hysterisch bent, ik vind het verdomd moeilijk die langzame aftakeling.
Acuut zeer ziek is ook niets, maar toen had ik geen tijd om na te denken en moest ik handelen bij de langzame aftakeling en altijd wel ziek zijn, maar niet heel erg ziek blijf ik continu mijn hoofd breken over wat ik doen moet...
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lil schreef: Acuut zeer ziek is ook niets, maar toen had ik geen tijd om na te denken en moest ik handelen bij de langzame aftakeling en altijd wel ziek zijn, maar niet heel erg ziek blijf ik continu mijn hoofd breken over wat ik doen moet...
Herkenbaar.  ;)

Plaats reactie