Niet naast de kattenbak hoor, wel in dezelfde ruimte.Loeka schreef: Hier ook niet, maar IK wel. Jakkes, hun eten naast de kattenbak. Beetje onfris![]()
![]()
Hoe vaak....
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Francisca
Re:Hoe vaak....
Laatst gewijzigd door Francisca op do 24 mar 2005, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier maakt het niks uit waar ik het zet, ze halen toch hun potje leeg om de stukken vlees heel het huis door te gooien

geen tafelmanieren dusAn schreef: Hier maakt het niks uit waar ik het zet, ze halen toch hun potje leeg om de stukken vlees heel het huis door te gooien![]()
![]()
![]()
Niet echt neesylvia schreef: geen tafelmanieren dus![]()
hahahhahaha ze houden je goed bezig dusAn schreef: Niet echt neeZit je rustig tv te kijken vliegt er ineens een stuk schapenvlees voorbij voor het beeld
![]()
Ik heb al zeker 3000 keer dat vlees afgepakt en terug in hun pot gelegd maar dat leidt nergens heen, nog voor ik me terug ergens neerzet vliegt het alweer de kamer rond. Mr.Proper doet goede zaken aan mij
![]()
![]()
![]()
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
uuuuuuuuuuuuuh wil ik nog wel een kat? 
nee ik denk het niet...................jeanne schreef: uuuuuuuuuuuuuh wil ik nog wel een kat?![]()
pffffffffffffwhoehahahaha
-
Femke
- 5-sterren

ik heb een krabpaal met een behoorlijk groot 'hol' erin (het is rond, en wel een halve meter in doorsnee) en in dat hol geef ik ze te eten. Kunnen de honden niet bij want voor sunday is het te hoog en Loebas'kop past er niet door

-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
hahaha wat een leuk ideeFemke schreef: ik heb een krabpaal met een behoorlijk groot 'hol' erin (het is rond, en wel een halve meter in doorsnee) en in dat hol geef ik ze te eten. Kunnen de honden niet bij want voor sunday is het te hoog en Loebas'kop past er niet door![]()
![]()
hmmmmmmmmmm, ik zie Bes al op de krabpaal klauteren, ze doet het hoor! rare hond is het