De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
Ziet er idd goed uit!
Maar ik vond Urtekram al best prijzig, dit is nog iets duurder. Misschien als de flesjes urtekram op zijn.
Maar ik vond Urtekram al best prijzig, dit is nog iets duurder. Misschien als de flesjes urtekram op zijn.
een pure olijfolie kan ook.
Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken. En ik kan eens afwisselen met sesamolie, frituurolie, motorolie, etc.K&D schreef: een pure olijfolie kan ook.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

koekje schreef: Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken. En ik kan eens afwisselen met sesamolie, frituurolie, motorolie, etc.
http://www.koopjeeigenjaknikker.nl
Ik had er bijna op geklikt

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

*highfive-smiley*koekje schreef: Ik had er bijna op geklikt![]()
![]()
Oh, daar had ik niet op gelet. Ze hadden er wel goede beurs aanbiedingen. Dus mocht je ooit willen bestellen gewoon eens mailen voor een aanbieding.koekje schreef: Ziet er idd goed uit!
Ik heb diverse natuurlijke baby producten geroken. En ik vond ze allemaal heeeeel erg stinken. Die van de weleda ook. Met als hoogte punt een merk dat ze bij de etos verkochten. Getverdemme!!
Ook de natuur lijn van de HEMA vond ik vies. De petit en Jolie vond ik heel erg lekker!! Ik baalde stiekem dat ik alles al in huis had
Ahh nature babycare.. Ieeuww wat vond ik die stinken!! Getver!!
Nadia, hoe gaat het met je? Ben je lekker aan het genieten van je verlof? Vermaak je je een beetje deze dagen of ben je het al spuug zat?
Wat lief dat je vraagt 
Eigenlijk gaat het perfect
ik begin nu pas echt te merken dat ik een buik heb. Kan niet meer met mijn knieën opgetrokken op de bank zitten. Moet voor het slapen gaan niets actiefs meer doen want dan komt een vloedgolf zuurbranden.
Donderdag avond is Yordi naar papacursus geweest toen heb ik de hele boven verdieping gepoetst. Dat moet ik niet meer doen.
Wel wat last van verveling, want heb gisteren weer de hele bovenverdieping gepoetst.
Ik slaap veel, overdag niet, ook echt geen behoefte aan. Maar tegen 9 uur ga ik beneden alles opruimen om naar bed te gaan. Yordi gaat de hondjes uit laten. Tegen half 10 liggen we er in. Een uurtje later moet ik vaak nog even plasen ook niet altijd. En dan slaap ik in een ruk door tot 8uur.
Dus 10uur slaap per nacht krijg ik zeker.
Kleine zit nu vast in het bekken (gisteren exact 37 weken) gisteren ook op controle geweest. De kleine blijft letterlijk wat aan de kleine kant van de groei curve. Maar hij behoud zijn groei lijn. Dus dat is prima. Hij weegt nu net geen 5 pond. Geschat geboorte gewicht bij uitdragen is 3 kilo.
Ik had gegrapt dat ik vandaag wakker zou worden met beetje buikpijn van de ontsluiting en tegen 2 uur thuis zou zijn met baby. Maar 'helaas' geen buikpijn
Het indalen heb ik wel flink gemerkt. Dat was niet prettig
Ik zal vandaag eens foto's maken van de baby kamer
Hoe gaat het met je zusje??
En koek, hoe gaat het met jou?
Eigenlijk gaat het perfect
Donderdag avond is Yordi naar papacursus geweest toen heb ik de hele boven verdieping gepoetst. Dat moet ik niet meer doen.
Wel wat last van verveling, want heb gisteren weer de hele bovenverdieping gepoetst.
Ik slaap veel, overdag niet, ook echt geen behoefte aan. Maar tegen 9 uur ga ik beneden alles opruimen om naar bed te gaan. Yordi gaat de hondjes uit laten. Tegen half 10 liggen we er in. Een uurtje later moet ik vaak nog even plasen ook niet altijd. En dan slaap ik in een ruk door tot 8uur.
Dus 10uur slaap per nacht krijg ik zeker.
Kleine zit nu vast in het bekken (gisteren exact 37 weken) gisteren ook op controle geweest. De kleine blijft letterlijk wat aan de kleine kant van de groei curve. Maar hij behoud zijn groei lijn. Dus dat is prima. Hij weegt nu net geen 5 pond. Geschat geboorte gewicht bij uitdragen is 3 kilo.
Ik had gegrapt dat ik vandaag wakker zou worden met beetje buikpijn van de ontsluiting en tegen 2 uur thuis zou zijn met baby. Maar 'helaas' geen buikpijn
Het indalen heb ik wel flink gemerkt. Dat was niet prettig
Ik zal vandaag eens foto's maken van de baby kamer
Hoe gaat het met je zusje??
En koek, hoe gaat het met jou?
Klinkt goed joh, fijn dat je je nog steeds zo goed voelt!
Met mijn zusje gaat het ook goed, maar die is niet zo actief meer als jij hoor. Tenminste met een jongetje van 3,5 in huis ben je altijd nog wel actief natuurlijk. Idd van maagzuur heeft zij ook wel last, maar verder gaat het ook nog prima met haar.
Ik vind het zelf zo spannend wanneer die kleine gaat komen.....ik hoop maar dat ze door de weeks gaat bevallen, want in de weekenden heb ik steeds wedstrijden, en ze wil mij graag in de buurt hebben. We zullen zien!
Koekje, hoever ben jij nu?
Met mijn zusje gaat het ook goed, maar die is niet zo actief meer als jij hoor. Tenminste met een jongetje van 3,5 in huis ben je altijd nog wel actief natuurlijk. Idd van maagzuur heeft zij ook wel last, maar verder gaat het ook nog prima met haar.
Ik vind het zelf zo spannend wanneer die kleine gaat komen.....ik hoop maar dat ze door de weeks gaat bevallen, want in de weekenden heb ik steeds wedstrijden, en ze wil mij graag in de buurt hebben. We zullen zien!
Koekje, hoever ben jij nu?
Dat lijkt me inderdaad een opgave, zwanger zijn met nog een kleine hebben. Respect!
Volgensmij is koekje morgen 37 weken.. Toch?
Je zusje hoe ver is zij precies?
Volgensmij is koekje morgen 37 weken.. Toch?
Je zusje hoe ver is zij precies?
Mijn lieve mannetje en grote trots is vandaag precies 6 maanden! Wat ben ik benieuwd hoe hij er straks uit ziet, wat hij kan en hoe hij is als hij 1 jaar wordt! Nog steeds kan ik de hele film rondom zijn geboorte zonder moeite in mijn gedachten afspelen. Bijna op de minuut. Wat heeft dat toch een indruk gemaakt! 

Tis zo'n lekker menneke!!
Proficiat fedde met je halfjaardag!
Proficiat fedde met je halfjaardag!
Vannacht gedroomd dat ik ging bevallen. Lag in het ziekenhuis. Beginnen alle stagiaires mij vanonder als kijk doos te gebruiken. En allemaal even porren en roeren hoe 10 cm ontsluiting eruit ziet