Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
- Corine1981
- 3-sterren

Re: Verzamelgroep Utrecht
Ik wil mezelf ook vast aanmelden voor de regio Utrecht.
Duurt nog 6 weken voor puppy lief komt, maar dan willen wij allicht ook wat mee gaan bestellen zo nu en dan.
Ik woon in Maarssen!
Duurt nog 6 weken voor puppy lief komt, maar dan willen wij allicht ook wat mee gaan bestellen zo nu en dan.
Ik woon in Maarssen!
Voor mij is het nog steeds Utrecht, maar niet meer in Overvecht
Zet mij er anders ook in, als het toch in de OP gaat
Ik woon in Amersfoort.
is er toevallig iemand die een kilo runderlippen heeft liggen die ik zou over mogen nemen?
Is hier ook op, maar krijg volgende week wel weer binnen, kan je wel een kg van overnemenThurin schreef: is er toevallig iemand die een kilo runderlippen heeft liggen die ik zou over mogen nemen?
Dat zou heel fijn zijn.Khari schreef: Is hier ook op, maar krijg volgende week wel weer binnen, kan je wel een kg van overnemen
Uit IJsselstein!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Op 14 maart kom ik naar BOZ en ik heb nog plaats voor 395kg extra.
Bestellen kan nog tot 28/02.
http://barf.fanne.be/
Bestellen kan nog tot 28/02.
http://barf.fanne.be/
Ik zat al eerder vol interesse naar die lijst te kijken, maar ik wil hooguit enkele kilo's orgaan en daarvoor ga ik niet naar BOZ rijden.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Anders even een steentje opwerpen of er nog mensen zijn die interesse hebben he.
Voor enkele kilo's zal het inderdaad niet erg lonen vrees ik
Voor enkele kilo's zal het inderdaad niet erg lonen vrees ik
morgen beetje eind van de ochtend ga ik naar de markt om zalmlijven te halen, is er nog iemand die wilt? Ze hebben meestal wel lijven en koppen liggen, voor 50 cent per stuk. Lijven zitten geen koppen aan, ze gaan dus apart en per stuk.
Ik weet voor nu kort dag, maar ga er regelmatig heen voor de zalm.
Ik heb momenteel geen ruimte om echt te bewaren, kan wel vrijdag meenemen naar carpool Houten.
Ik weet voor nu kort dag, maar ga er regelmatig heen voor de zalm.
Ik heb momenteel geen ruimte om echt te bewaren, kan wel vrijdag meenemen naar carpool Houten.
Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.
Voor degene die willen mee bestellen: dat kan
Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
( pb me even , dan mail ik je mn adres)
Vul bij opmerking even in dat het om een groeps bestelling gaat op mijn naam en adres.
Wanneer wil je het uiterlijk weten? Ik krijg 7 maart nog een bestelling en moet dan even kijken hoeveel er nog bij past.joel schreef: Op 12 maart komt versvoer weer bij mij een bestelling afleveren.
Je kan proberen of je dan je bestelling erbij kan plaatsen. Maar t kan zijn dat Versvoer niet alles op voorraad heeft....je kan ze ook even mailen met je vraag?kakocavi schreef: Wanneer wil je het uiterlijk weten? Ik krijg 7 maart nog een bestelling en moet dan even kijken hoeveel er nog bij past.
iemand een idee hoe ik aan gedroogde en nog enigzins betaalbare bullepezen kan komen?