Nee, die zou ik ook niet op een matrasje,dekbedden en fleecekleden laten liggen
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Whaaaa

Laat dat nou precies zijn waar ze vanmiddag in de keuken wel op lagenzurca schreef: Whaaaa![]()
Nee, die zou ik ook niet op een matrasje,dekbedden en fleecekleden laten liggen![]()
![]()
Oh en we konden vanmiddag met het dak open terug naar huis rijden! Dat was lekker zeg! 8)
Joep kijkt wel heel schuldig. Volgens mij heeft Gijs hem gewoon in de modder gegooid.
De houtkachel is nog niet aan...
"gelukkig hebben we de cv nog"

Ja, het ging echt per ongeluk, hij kon er niks aan doen!koekje schreef: Joep kijkt wel heel schuldig. Volgens mij heeft Gijs hem gewoon in de modder gegooid.
Ja maar dan zijn ze schoon... ik bedoel achterin de auto he?!eelke schreef: Laat dat nou precies zijn waar ze vanmiddag in de keuken wel op lagenmaar toen was eerst de tuinslang er al wel overheen geweest.
Schoon is na de tuinslang en waterblaas sessie nog steeds wel een groot woordzurca schreef: Ja maar dan zijn ze schoon... ik bedoel achterin de auto he?!![]()
geweldig!!zurca schreef: De houtkachel is nog niet aan...
![]()
Houtkachel is aan, daaaaggg cv.....

En nog een fotootje die ik op mn gsm tegen kwam, oke niet van vandaag...ook geen hond of kat maar vind 'm wel leuk...

En nog een fotootje die ik op mn gsm tegen kwam, oke niet van vandaag...ook geen hond of kat maar vind 'm wel leuk...

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ze oefenen goed voor de zondag!eelke schreef: Echt, de in de laatste 200 meter gebeurd, we hadden het bijna gered!
![]()
- Angelique
- 5-sterren

LOLeelke schreef: Echt, de in de laatste 200 meter gebeurd, we hadden het bijna gered!
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Och erm zegzurca schreef: Hier wel een foto (met gsm gemaakt) van hoe ze er nu, in huis, bijliggen...
Ik besef; ze hebben het zwaar hier![]()
![]()
Ik vind dat Joep goed zijn best doet op een Boomer blik!MarijeEnBoomer schreef: Ze oefenen goed voor de zondag!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Zeker weten!eelke schreef: Ik vind dat Joep goed zijn best doet op een Boomer blik!