Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
O wat raar. Daarnet deed hij het nog, maar naturis.nu is idd hetzelfde.
-
Maaikiehhh
- 2-sterren

- Contacteer:
Pffff heb heel wat gemist zie ik

Dego kan je nog mee bestellen..huskylover schreef: Pffff heb heel wat gemist zie ik![]()
![]()
![]()
-
Maaikiehhh
- 2-sterren

- Contacteer:
ik ben vooral op zoek naar runderlippen, oren, bullepezen alles rauw..Roosj schreef: Dego kan je nog mee bestellen..
ik ga even kijken voor degomeat wanneer dat is
Dego had wel altijd runderkopvlees en wangvlees, maar dat zie ik er niet meer tussen staan, wel runder nekpezen:huskylover schreef: ik ben vooral op zoek naar runderlippen, oren, bullepezen alles rauw..
ik ga even kijken voor degomeat wanneer dat is![]()
http://www.naturis.nu/index.php?main_pa ... cts_id=528
Dego word 27 februari bij mij geleverd.
Ik heb bij Nadia runderlippen besteld en kan best wat missen. Ze komen de 28e van deze maand en pb me maar als je daar wat van wilt hebben.huskylover schreef: ik ben vooral op zoek naar runderlippen, oren, bullepezen alles rauw..
ik ga even kijken voor degomeat wanneer dat is![]()
Oh ja runder oren (rauw) heb ik ook.
-
Maaikiehhh
- 2-sterren

- Contacteer:
Van de week moet ik even mijn vriezer bekijken, maar laat het nog even horen.Ramses1 schreef: Ik heb bij Nadia runderlippen besteld en kan best wat missen. Ze komen de 28e van deze maand en pb me maar als je daar wat van wilt hebben.
Oh ja runder oren (rauw) heb ik ook.
Weet alleen nog niet precies hoelaat, want er komt ook een lading vlees ergens deze maand
Hoi allemaal,
Ik ben Yvette en woon samen met vriend, onze Bullmastiff reu en Franse Bulldog teef in Hoofddorp.
Ben al een tijdje aan het meelezen en hoop snel wat te kunnen bestellen. Zijn nog aan het rond kijken voor een vrieskist om extra op te kunnen slaan.
De lijntjes van Hoofddorp eo hou ik in de gaten!
Ik ben Yvette en woon samen met vriend, onze Bullmastiff reu en Franse Bulldog teef in Hoofddorp.
Ben al een tijdje aan het meelezen en hoop snel wat te kunnen bestellen. Zijn nog aan het rond kijken voor een vrieskist om extra op te kunnen slaan.
Hoi! Welkom op Barfplaats 
welkom op barfplaats.Evy23 schreef: Hoi allemaal,
ik heb nog wel een vrieskast te koop
Beste allemaal, ik ben Yvonne en in het bezit van een Amerikaanse Stafford van bijna twee en een kruising boerenfox/Italiaans windhondje van 15 jaar oud.
Op dit moment woon ik in Haarlem, maar vanaf juni ga ik in Petten wonen. Op dit moment heb ik net een kruisband operatie gehad en dus amper in beweging. Een mooi moment om me eens te gaan verdiepen in Barf. Ik voer al KVV (darf) en wil dit gaan uitbreiden. Omdat mijn Stafford gevoelige darmen heeft, al van pup af aan snel keiharde ontlasting heeft, wil ik gaan onderzoeken welke hoeveelheden spiervlees ik tegenover bot moet gaan zetten om een goede ontlasting te garanderen.
Een leuke uitdaging die ik aan zal gaan als ik meer mobiel ben!
Op dit moment woon ik in Haarlem, maar vanaf juni ga ik in Petten wonen. Op dit moment heb ik net een kruisband operatie gehad en dus amper in beweging. Een mooi moment om me eens te gaan verdiepen in Barf. Ik voer al KVV (darf) en wil dit gaan uitbreiden. Omdat mijn Stafford gevoelige darmen heeft, al van pup af aan snel keiharde ontlasting heeft, wil ik gaan onderzoeken welke hoeveelheden spiervlees ik tegenover bot moet gaan zetten om een goede ontlasting te garanderen.
Welkom. Je woont niet ver van mij. Over ongeveer 4 weken bestel ik weer bij Degomeat. Je kunt mee bestellen als je dat wilt.Spock schreef: Beste allemaal, ik ben Yvonne en in het bezit van een Amerikaanse Stafford van bijna twee en een kruising boerenfox/Italiaans windhondje van 15 jaar oud.
Beterschap!
Dat zou fijn zijn en dan wil ik wel graag mee bestellen. Kun je mij laten weten hoe dat in zijn werk gaat? Bedankt alvast!Roosj schreef: Welkom. Je woont niet ver van mij. Over ongeveer 4 weken bestel ik weer bij Degomeat. Je kunt mee bestellen als je dat wilt.
Beterschap!