De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
Hier alles ook goed en morgen idd 37 weken.
Sinds de versie is het indalen nog sneller gaan gebeuren, maar dat is logisch. En ik kan geen schoenen meer aan en niet langer dan 3 uur aan een stuk slapen, maar dat is normaal.
Sinds de versie is het indalen nog sneller gaan gebeuren, maar dat is logisch. En ik kan geen schoenen meer aan en niet langer dan 3 uur aan een stuk slapen, maar dat is normaal.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ach wat is Fedde een leuk mannetje zeg!
Vannacht gedroomd dat mijn neefje geboren was. Helaas duurt het toch nog wel even. Ze is pas eind juli uitgerekend. Wachten duurt lang zeg!
Vannacht gedroomd dat mijn neefje geboren was. Helaas duurt het toch nog wel even. Ze is pas eind juli uitgerekend. Wachten duurt lang zeg!
O ik vind het heerlijk dat het zo snel gaat! Het wordt een echt mensje nu, zo leuk. Kan niet wachten tot hij loopt! 
- Pauline
- 5-sterren

Mijn idee!!!Sieglinde schreef: Knappe kindjes![]()
Nadia... nog even wachten!!! Ik moet nog 1 slofje! Koek die mag wel, haar kinderkoekje heeft al een muts en 2 slofjes!
Ik heb al schaatsen en een lespony geregeldJantina schreef: O ik vind het heerlijk dat het zo snel gaat! Het wordt een echt mensje nu, zo leuk. Kan niet wachten tot hij loopt!![]()
Jeetje wat worden die kleintjes al weer groot! Heerlijk hoor, blijf vooral regelmatig foto's plaatsen!
Nadia, mijn zusje is aanstaande maandag 37 weken!
Haar kleintje is al flink ingedaald.
Nadia, mijn zusje is aanstaande maandag 37 weken!
Haar kleintje is al flink ingedaald.
- Angelique
- 5-sterren

HahahhahahaaaSonja schreef: Ik heb al schaatsen en een lespony geregeld![]()
Hahaha die SonjaSonja schreef: Ik heb al schaatsen en een lespony geregeld![]()
schaatsen
Ja, als het ooit weer eens gaat vriezen. Ergens in het jaar 2081 ofzo.........Ike schreef: Hahaha die Sonjavoor je t weet kan David op Troy rijden en de Elfstedentocht
schaatsen![]()
Ik moet papa hier heel erg tegen houden om zo'n elektrische auto/zo'n jeep achtig ding te kopen. Hij heeft er een gezien die hij op afstand kan besturen. Lijkt hem ideaal voor zijn papadag. Iedere dag test 'ie of hij al goed kan zitten, want ja, dan kan hij ook in zijn auto hoor!
Ik denk dat die dressuurknollen (en amazones...) hier helemaal gillend gek worden als er een ventje in zo'n wagentje voorbij komt! De kinderwagen heeft al bloed zweet en tranen gekost...
Ik denk dat die dressuurknollen (en amazones...) hier helemaal gillend gek worden als er een ventje in zo'n wagentje voorbij komt! De kinderwagen heeft al bloed zweet en tranen gekost...
Lijkt me best handig. Kind vervelend? Hoppa, in de auto en crossen maar. Komt hij te dicht bij, stuur je 'm gewoon weer van je weg.Jantina schreef: Ik moet papa hier heel erg tegen houden om zo'n elektrische auto/zo'n jeep achtig ding te kopen. Hij heeft er een gezien die hij op afstand kan besturen. Lijkt hem ideaal voor zijn papadag. Iedere dag test 'ie of hij al goed kan zitten, want ja, dan kan hij ook in zijn auto hoor!![]()
En die knollen krijgen een gratis schriktraining. Moeten die amazones je gewoon dankbaar voor zijn. 8)
Bohhh ik ben zoooo moe vandaag.. Bij wijze van nog te moe om uit mijn ogen te kijken.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Sonja schreef: Ik heb al schaatsen en een lespony geregeld![]()