Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Seghwaert, en mijn zoon woont ook in driemanspolder/dorp...
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Meerzicht, Bergenbuurt (achter voormalig Locomotion)
Gio89
1-ster
1-ster

Bericht door Gio89 »

Heb ook in de bergenbuurt gewoond. Mijn ouders wonen daar nog :)
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

bellabeest schreef: vandaag het rundvlees gehad van de rit vanuit delft. weet ff niet wie het geregeld had
eerste kilo zojuis gesneden om te drogen. en ben blij dat ik het gesneden hem en niet zo gevoerd wat ik normaal doe
kwam er stukken plastic in tegen, waarmee normaal prijskaartjes aan kleding word geschoten

Afbeelding

zo kwam ik er een stuk of 5 tegen in een stuk vlees van 1 kilo
dus voor de mensen die hier ook van hebben let aub heel goed op, dit zat in het binnenstuk van het vlees!
Zou de koe beschoten zijn geweest?
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

daarom word het dus als dierenvlees verkocht denk ik.
bellabeest
2-sterren
2-sterren

Bericht door bellabeest »

ik ben op zoek naar nog een adresje,

nien moet van de homeopaat vaker vette vis eten, zoals zalm, tonijn, haring. wie weet hier een goedkoop adresje voor??
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Waarom probeer je niet of je bij een visboer de restanten kan krijgen? Deed ik voor mijn vorige hond ook (de huidige wil geen vis) en zeker in het haringseizoen was het smullen geblazen. En gratis ook nog.

Anders weet ik het niet.
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Hi,

Ben ook nieuw, woon in DH, Leidschenveen, achter ADO stadion.... Wil graag bestellen via Degomeat evt met anderen.... Kreeg al berichtje dat 'gio89', dat zij ook wilde bestellen, maar weinig vriezerruimte heeft.... Ik nl ook :)..... Heb nu nog Lotgering liggen voor 40 dagen (staaf van 500 gr is voor 2 dg, had 21 besteld, dacht dat ik het makkelijk kwijt kon, dus niet, kan dus max 15 rollen kwijt)dus kan nog even vooruit. Weet ook niet wanneer te bestellen enzo. Dus als iemand dat kan uitleggen etc, graag.....
Gio89
1-ster
1-ster

Bericht door Gio89 »

Dat ben ik dus :)

Bij Degomeat bezorgen ze in zuid-holland op donderdagen en moet je voor zondag 22:00 besteld hebben dan. Als je voorlopig nog wat vlees hebt moet je dus nog niet bestellen.

Ik wil wel graag binnenkort gaan bestellen, moet ik hier een oproep doen of een nieuw topic openen?
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Gio89 schreef: Dat ben ik dus :)

Bij Degomeat bezorgen ze in zuid-holland op donderdagen en moet je voor zondag 22:00 besteld hebben dan. Als je voorlopig nog wat vlees hebt moet je dus nog niet bestellen.

Ik wil wel graag binnenkort gaan bestellen, moet ik hier een oproep doen of een nieuw topic openen?

Als je zelf niet aan voldoende kilo's komt kan je hier een oproepje doen, maar om meer reactie te krijgen kan je een topic openen.
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Ik heb nog voor 38 dg vlees liggen en wil graag daarna bij Degomeat bestellen..... Mn menu, zoals ik het heb bedacht is 'niet verkeerd', nog een kleine aanpassing plus dat ik hier bij de 'kippenboer', halal geslacht, wil kijken wat ik bij hem kan krijgen.... Ik heb al een lijstje klaar liggen, tis niet veel ivm weinig vriezer ruimte (bij eljaar maar 5 kg, 3 rollen van een kilo en rest is een pond per smaak, tenzij ik bij kippenboer iets kan regelen)....... Is er iemand die over bijna een maand ook bij Degomeat wil bestellen? Wil het heeeeeel graag een x proberen, anders blijf ik bij Lotgering en kijk ik of ik her en der aan wat anders kan komen.... Maar ben blij met Degomeat vanwege andere smaken (enkelvoudig) en betaalbaar, vandaar een x proberen......
Gio89
1-ster
1-ster

Bericht door Gio89 »

Ongeveer 15 maart wil ik bij herby wat bestellen maar over een maandje heb ik wel weer ruimte voor degomeat. Heb zelf ook niet veel ruimte dus zal ook regelmatig bestellen!
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Heb net snel gekeken bij Herby, is wel betaalbaar, wat ik in principe zou willen bestellen......

Als je over ong maand zou willen doorgeven of je evt bij Degomeat wil bestellen, graag zelfs (evt nieuwe topic).....Kan ik in tussentijd informeren bij de kippenboer... Hebben we nog even de tijd om meeredere mensen bij elkaar te krijgen voor Degomeat ::)!
Floor
1-ster
1-ster

Bericht door Floor »

Flyball-Junkies schreef: Omdat er ook mensen gereageerd hebben die bv in Dordrecht wonen.Leek het mij handiger om de Topicnaam te veranderen in Zuid-Holland Barfers verenig U.Misschien dat er nog meer Barfers zijn die mee willen doen.Zodat we BV samen kunnen bestellen ideeen uitwisselen enz.
Ik woon in Den Haag en zou graag mee bestellen met anderen in DH en/of omgeving.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Floor schreef: Ik woon in Den Haag en zou graag mee bestellen met anderen in DH en/of omgeving.
Ik woon in den haag en bestel maandelijks bij degomeat. Volgende levering is 4 april uit mijn hoofd. Als je mee wilt doen hoor ik het wel.

Plaats reactie