Muziekjes-topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Muziekjes-topic
nog eentje om het af te leren:
Oftewel, stop nu maar?Mieke L. schreef: Eelke bedankt, ik heb weer wat inspiratie opgedaan!
Ik had deze als ringtone. Opgezocht via internet, en overgetypt in dat nokia ringtone geval.
O, Ylvis is echt leuk! Op die stongehenge hebben we hier thuis al allerlei tekstvarianten verzonnen. 
Dan doe ik er ook nog eentje voor het slapen gaan:
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee hoor, het liefst ga ik de hele nacht dooreelke schreef: Oftewel, stop nu maar?
Ik had deze als ringtone. Opgezocht via internet, en overgetypt in dat nokia ringtone geval.
over ringtones gesproken dit is de mijne:
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ken ik ook niet, maar lekkere muziek!Sonja schreef: O, Ylvis is echt leuk! Op die stongehenge hebben we hier thuis al allerlei tekstvarianten verzonnen.
Oh lekker, daar wordt ik weer wat rustiger van
(ik adviseer hem even op pauze te zetten bij het de laatste ooohhhoowooowww voor een blauwe ogen moment)
(ik adviseer hem even op pauze te zetten bij het de laatste ooohhhoowooowww voor een blauwe ogen moment)
Laatst gewijzigd door eelke op do 27 feb 2014, 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik moet nog minstens 30 andere liedjes horen nu voordat ik het eigen huis en tuin deuntje uit mijn hoofd heb 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja die is erg he? maar ja het is nou eenmaal mijn ringtone voor heel wat jaartjes al.eelke schreef: Ik moet nog minstens 30 andere liedjes horen nu voordat ik het eigen huis en tuin deuntje uit mijn hoofd heb![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Alle vier goedgekeurd!eelke schreef: Oh lekker, daar wordt ik weer wat rustiger van![]()
Dit is de mijne.Mieke L. schreef: ja die is erg he? maar ja het is nou eenmaal mijn ringtone voor heel wat jaartjes al.
Tegenwoordig kun je gewoon liedjes downloaden en als ringtone gebruiken, ipv zo in te voeren;

(zit trouwens ook een hoop ge-Joep in!)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
zo heb ik nog nooit een ringtone ingevoerd! (ik gebruikte heel vroeger gewoon zo'n standaard ringtone denk ik)eelke schreef: Dit is de mijne.
Tegenwoordig kun je gewoon liedjes downloaden en als ringtone gebruiken, ipv zo in te voeren;
![]()
ook een leuke ringtone trouwens don't worry be happy is alleen niet van Marley maar van Bobby Mc Ferrin
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
deze don't worry is van Bob ook een lekker nummer:
Dat dit;
Toch dezelfde meneer is als dit

Toch dezelfde meneer is als dit