Sonja schreef: Ik heb al schaatsen en een lespony geregeld![]()
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
Op tijd je bedje in, oogjes dicht.Nadia schreef: Bohhh ik ben zoooo moe vandaag.. Bij wijze van nog te moe om uit mijn ogen te kijken.
ik ga de luiers verkopen denk ik 
O jee, valt het tegen? Ik ben wel benieuwd, Wenche is nu juist overgestapt op wasbaar dacht ik op Facebook te zien.
Dat is wel zonde, kun je die tweedehands kwijt dan?
Ik ben nog steeds helemaal tevreden over de ouwe vertrouwde Pampers hoor. Heb nog nooit een rood billetje gehad, hij is altijd kurk droog. Ideaal.
Nadeel: belachelijk duur
.
Dat is wel zonde, kun je die tweedehands kwijt dan?
Ik ben nog steeds helemaal tevreden over de ouwe vertrouwde Pampers hoor. Heb nog nooit een rood billetje gehad, hij is altijd kurk droog. Ideaal.
Nadeel: belachelijk duur
Hier bevallen nog steeds de eigen merk luiers van Kruitvat prima. De wasbare bamboeluiers gebruik ik bijna nooit.
Maar weer eens een fotootje:

Ik wil het zelf doen!

Ik wil het zelf doen!
ze blijven lekken. Kan ik 6x per dag nieuwe kleertjes aandoen. Sommige lekken al na een halfuur ofzo.
Het probleem is vooral dat ze geen billetjes heeft. Lekken ze daar altijd.
Ik dacht: ze groeit er wel in.
Maar nu bv zijn de allerkleinste maatjes te krap aan haar buik maar aan haar billen nog steeds te wijd…
Het probleem is vooral dat ze geen billetjes heeft. Lekken ze daar altijd.
Ik dacht: ze groeit er wel in.
Maar nu bv zijn de allerkleinste maatjes te krap aan haar buik maar aan haar billen nog steeds te wijd…
Is een ander model of merk geen optie? Volgens mij kan je ook een proefsetje ergens bestellen.
Ik heb nu al zoveel merken geprobeerd dat de zin een beetje weg is vrees ik. Er zullen heus nog andere merken zijn maar ik kan niet blijven bijkopen natuurlijk.
Heb nu al 3 soorten chineesjes, teenyfit, lil joeys, team lollipop, rumparooz en whams geprobeerd...
Allemaal lekken ze
Heb nu al 3 soorten chineesjes, teenyfit, lil joeys, team lollipop, rumparooz en whams geprobeerd...
Allemaal lekken ze
Kan me voorstellen dat je al een pony en schaatsen geregeld hebt voor David!Sonja schreef: Hier bevallen nog steeds de eigen merk luiers van Kruitvat prima. De wasbare bamboeluiers gebruik ik bijna nooit.
Ik wil het zelf doen!
Wat is t al een flink kereltje zeg!
Oké, David is dus echt officieel een Brabander nu. Hij ligt net lekker te brabbelen in de box en ineens kwam het er luid en duidelijk uit: ?Alaaaaaaf!?.
Lekker spekkie!
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Weegt op dit moment 7,2kg... Laatste meting 64,5cm, nu denk ik 66... Dus met recht een propje 
Bij ons gaan deze prima Sieglinde, denk dat Evi gewoon een dikke kont en mama's dikke benen heeft
Bij ons gaan deze prima Sieglinde, denk dat Evi gewoon een dikke kont en mama's dikke benen heeft
Mijn zus had het erover dat de wasbare luiers uit Frankrijk het beste voor haar werken. En ze hebben die inlegdingen zelf geknipt van van die gekleurde huishouddoekjes met veel zuigkracht. Meerdere merken geprobeerd tot ze een merk huishouddoekjes gevonden hadden die het beste werken.
Zij hebben een zoon, daar is het ook nog oppassen dat de pieleman goed ligt.
Zij hebben een zoon, daar is het ook nog oppassen dat de pieleman goed ligt.