Ik ben wel nieuwsgierig
Adam zoekt Eva
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Adam zoekt Eva
Wie gaat kijken?
Ik ben wel nieuwsgierig
Ik ben wel nieuwsgierig
Re: Adam zoekt Eva
*Gaat goegelen*
Is dat het datingprogramma waarin ze elkaar in hun blootje ontmoeten?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
yepJoss schreef: Is dat het datingprogramma waarin ze elkaar in hun blootje ontmoeten?
Joss schreef: Is dat het datingprogramma waarin ze elkaar in hun blootje ontmoeten?
*Gaat sneller goegelen*
Ik ga niet kijken maar ik wou ff zeggen dat je onderschrift echt geniaaaaal is

het is op tv hoor...Kim_S schreef:
*Gaat sneller goegelen*
hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S dan blijft er toch niks spannends over? ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooien
hahaha o wat slecht
ik schoot ook al in de lach, helemaal om de combinatie de de topictitel.Lizzy schreef: Ik ga niet kijken maar ik wou ff zeggen dat je onderschrift echt geniaaaaal is![]()
![]()
![]()
![]()
Gegoegelt dat het op RTL 5 is om 20.30K&D schreef: het is op tv hoor...![]()
Meneer S heeft alvast gezapt naar 5 zodat hij niks mist
Tuttuttuttutt....wie het kleine niet eert...chipjolie schreef: hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S dan blijft er toch niks spannends over? ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooien![]()
hahaha o wat slecht
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
rtl5 20.30chipjolie schreef: hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S dan blijft er toch niks spannends over? ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooien![]()
hahaha o wat slecht
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
een onbewoond eiland, ben benieuwd hoe lang de bikinilijn zo blijft 
Whahahahaha*Dorothea* schreef: een onbewoond eiland, ben benieuwd hoe lang de bikinilijn zo blijft![]()
Ze hebben vast scheermessen mee gesmokkeld. Dat zie je in dat andere 'onbewoonde eiland programma toch ook, dat ze nooit een bos haar onder de oksels of tussen de benen of op de benen hebben groeien?
Haha uhmmm ja ik vind t maar een beetje een gek programma maar toch ook grappig.. Meer omdat dit wel een leuk stel is denk ik