Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
cj
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Voor iedereen die het kan gebruiken: veel sterkte!
Saskia
Saskia
Misschien verdrietig, maar ik zou me nog maar wat graag zorgen maken om mijn moeder.-Saskia- schreef: Wat een zorgen om alle ouders...
Sterkte!
Ze is er al 12 jaar niet meer, en soms mis ik haar zo erg.
En aan de andere kant als ik soms hoor en lees hoeveel zorgen mensen om hun moeder hebben dan ben ik ook 'blij' dat ik dat achter de rug heb. Heel dubbel dus.
Riek schreef: Misschien verdrietig, maar ik zou me nog maar wat graag zorgen maken om mijn moeder.
Ze is er al 12 jaar niet meer, en soms mis ik haar zo erg.
En aan de andere kant als ik soms hoor en lees hoeveel zorgen mensen om hun moeder hebben dan ben ik ook 'blij' dat ik dat achter de rug heb. Heel dubbel dus.
Ik snap je gevoel.
Ook een dikke knuffel voor jou Riek! 
- Judith - schreef: Hier kunnen we nog wel wat duimen gebruiken. Naast een buikvliesontsteking en een multiresistente bacterie in de operatiewond heeft mijn moeder nu ook nog twee abcessen in haar buik
. En als ze dit allemaal overleeft, kan ze aan de chemokuren beginnen. Man o man, het waren weer fantastische dagen, NOT!
@ Judith
we denken aan je, en sturen positieve energie naar je moeder. Veel sterkte, hou je taai.
- Charlie Angel
- Moderator
Judith, geen woorden hier, naar de duimen draaien op volle toeren. Veel sterkte voor jullie.
Ook Riek heel veel sterkte, ook voor jullie draaien de duimen.
Ook Riek heel veel sterkte, ook voor jullie draaien de duimen.
pfff het is niet altijd leuk met kalfjes, de laatste dagen druk geweest met een kalf erdoor te krijgen, had een navelstreng bloeding gehad (maandag) , veel bloed verloren, gistermiddag dachten we die red het niet, en vanmorgen stond hij weer en heeft 2 liter gedronken. Hopelijk red hij het.
We hebben logés en een paar koeien staan op het punt af te kalven, ze kunnen het kalf er wel uit kijken
We hebben logés en een paar koeien staan op het punt af te kalven, ze kunnen het kalf er wel uit kijken
- Angelique
- 5-sterren

Mijn hemel, wat een zorgen allemaal
Sterkte Riek en Judith, duimen draaien voor jullie 
Het klonk alsof er een luchtalarm af ging ???
Zit met ontbijtje achter de laptop en zie regelmatig een rode flits langskomen...Noppie heeft z'n eten op en wil het gelijk weer eraf rennen
Meneer blijft lekker op gewicht..6,5 kg schoon aan het haakje 
Ramen en deuren dicht, radio of tv aan.eelke schreef: Het klonk alsof er een luchtalarm af ging ???
Ooit waren we op vakantie met mijn schoonouders toen op de eerste maandag van de maand het alarm klonk.
Mijn (toen nog een stuk autistischere) zoon van 7 sloot acuut de schuifdeuren van het vakantiehuis en knalde de tv aan.
Wij zaten zelf buiten.
Ik heb mijn schoonouders nog nooit zo verbaasd zien.
En het gaf goed aan voor voor anderen hoe een autistisch brein kan werken.
Het was echt een hele grappige situatie. :-)
Ja ik heb mn klepraampje maar dicht gedaan, op internet staat niks. Ik neem aan dat daar dan ook wel wat zou staan.Riek schreef: Ramen en deuren dicht, radio of tv aan.
Ooit waren we op vakantie met mijn schoonouders toen op de eerste maandag van de maand het alarm klonk.
Mijn (toen nog een stuk autistischere) zoon van 7 sloot acuut de schuifdeuren van het vakantiehuis en knalde de tv aan.
Wij zaten zelf buiten.
Ik heb mijn schoonouders nog nooit zo verbaasd zien.
En het gaf goed aan voor voor anderen hoe een autistisch brein kan werken.
Het was echt een hele grappige situatie. :-)
Goede reactie van je zoon! Je hoort wel vaker dat mensen er niet op reageren inderdaad.
Ik hoorde hier nix en heb wel het raam openstaan.
Dammit, waarom reageer jij nu?koekje schreef: Ik hoorde hier nix en heb wel het raam openstaan.
Je reageerde al 2 dagen niet op mijn pb dus ik dacht, vandaag baby nieuws
Sorry, ik weet dat dat heel irritant is! Zallikniemeerdoen!