Volgens mij kan dat best !! Ik heb zelf hier een lekker aardappeltje liggen met ook een heerlijke smaak, bij een boer gekocht, die laat ik ontkiemen en snij hem dan in 4 stukken, elk met een kiem, en die ga ik ook poten
Morgen gaan de zaailingen van radijsjes in de MM-bak. Ik lust helemaal geen radijsjes, maar Richard wel en de buuf vertelde me vanmiddag ook dat ze ze heerlijk vind 8)
Nynke schreef:
Morgen gaan de zaailingen van radijsjes in de MM-bak. Ik lust helemaal geen radijsjes, maar Richard wel en de buuf vertelde me vanmiddag ook dat ze ze heerlijk vind 8)
Je hond lust vast ook wel radijsjes Mijn hond hoopt elke keer op radijsjes als ik in de mm bakken bezig ben haha! Ook mijn konijnen zijn er dol op..
Roosj schreef:
Je hond lust vast ook wel radijsjes Mijn hond hoopt elke keer op radijsjes als ik in de mm bakken bezig ben haha! Ook mijn konijnen zijn er dol op..
Ik weet zeker dat Gunnar ze wel gelust zou hebben, maar Jeppe en Pezzo? Nee, daar twijfel ik over. Dat zijn zulke meuten
Ik heb gister buiten wat stam sla en snijboontjes gezaaid, wat peultjes, en wat stok snij en sla bonen, ook wat capucijner en grauwe erwt.
Oh en natuurlijk diverse soorten sla.
Nadia schreef:
Pas op met wat je zegt!! De tuin is hier drama drama!
Vergelijkbaar met het huis hier dus Nu heb ik het grote geluk dat ik een man heb die heel goed is in het huishouden, anders was het echt een puinhoop Ik heb geen huishoudgenen meegekregen van mijn moeder