Ja maar niet zoals die monsters van mij gelukkigMaxi's 3-tal schreef: En houdt Joep's zusje ook van water?
Ach, een hondje meer of minder in de feestzaal moet toch kunnen.![]()
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Ik was al heel vroeg wakker, maar ik heb nog best wel slaap. Gelukkig was Ot er om me goedemorgen te wensen met een verse en enorm meurende haarbal. Ik ging er bijna zelf in mee 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vanmorgen een ei met een gaatje erin. Spannend!!!
Ohhhhh.. Yordi en ik zijn de hele dag vrij.. Het word mooi weer. Dus we gaan lekker de hele dag in de tuin bezig zijn. Juij. Strakkies alleen even naar de verloskundige.
Ik heb me voorgenomen om meteen vanuit bed te gaan hardlopen. Vandaar dat ik er nog steeds in lig. :p
Zo, ik ben wel gegaan 8)
Ha, nu ontbijt!
Ha, nu ontbijt!
Ik ben ziek 
Goed hoor! Mijn kop zit zo vol, dat ik het nog heel even uitstel. Wilde deze week weer beginnen. Ik hoop dinsdag weer genoeg lucht te hebben. En ik ga maar weer bij les 1 beginnen, want mijn conditie is verdwenen. Maakt niet uit, les 1 had leuke liedjes hihi.eelke schreef: Zo, ik ben wel gegaan 8)
Ha, nu ontbijt!
Ik heb vanmorgen een aardig langere ronde met Oscar gelopen. Lopen is tenslotte ook beweging en Oscar had energie voor 10. Was echt heerlijk in het zonnetje. Nu ben ik weer met de foto's bezig en straks avonddienst. Als ik op weg naar huis boodschappen doe, heb ik morgen lekker de hele dag om in de tuin te gaan werken. Zin in!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Liep ik net in het park, stond er een hele club op het veld gezellig een theekransje te houden, terwijl de hond zich met elkaar moesten vermaken. Ik liep aan de andere kant en zie een beagle lekker z'n neus achteraan gaan en al snuffelend zo het park uit lopen richting de weg waar ze niet zachtjes rijden. Echt niemand lette op die hond, het was alleen maar kwekkwekkwekkkerdekwek. 
Dit was nu les 2Kaela schreef: Goed hoor! Mijn kop zit zo vol, dat ik het nog heel even uitstel. Wilde deze week weer beginnen. Ik hoop dinsdag weer genoeg lucht te hebben. En ik ga maar weer bij les 1 beginnen, want mijn conditie is verdwenen. Maakt niet uit, les 1 had leuke liedjes hihi.
Ik heb vanmorgen een aardig langere ronde met Oscar gelopen. Lopen is tenslotte ook beweging en Oscar had energie voor 10. Was echt heerlijk in het zonnetje. Nu ben ik weer met de foto's bezig en straks avonddienst. Als ik op weg naar huis boodschappen doe, heb ik morgen lekker de hele dag om in de tuin te gaan werken. Zin in!
Ik zit in spanning op een mailtje te wachten, het boek van mijn vriendin komt vandaag uit!
Beterschap Zurca!
Niet normaal..ben ik net Noppie z'n oogje aan het schoonmaken omdat ie wat smurrie in ooghoek had zitten. Doe heel voorzichtig want hij heeft dat niet graag. Zet ie z'n nagels zo hard in m'n vinger dat de nagel er dus dwars doorheen ging.
Is ie nu helemaal van de zotte. Het is niet netjes van me maar hij heeft dus vliegles gehad en kreeg er gelijk een plastic bakje achteraan.
Het is dat ik het dierenmishandeling vind maar het liefst zou ik z'n nagels er uit rukken. Hij hoeft de komende uren even niet bij me in de buurt te komen.
Is ie nu helemaal van de zotte. Het is niet netjes van me maar hij heeft dus vliegles gehad en kreeg er gelijk een plastic bakje achteraan.
Het is dat ik het dierenmishandeling vind maar het liefst zou ik z'n nagels er uit rukken. Hij hoeft de komende uren even niet bij me in de buurt te komen.
Ik heb het boek van mijn vriendinnetje besteld. En nu ben ik allejezus trots! Hoe cool is dat! 8)
http://www.boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=4620
http://www.boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=4620
Noppie begint echt agressief te worden
Dit moet echt veranderen anders kan ie vertrekken..heb nu weer een bloedende hand
- -Annemarie-
- 5-sterren

Beterschap!zurca schreef: Ik ben ziek![]()
Mail gestuurd met de vraag hoe en wat te doen om Noppie bij te brengen dat mijn lichaam een nagelvrije zone is.