Omdat het een Franse Bull isChantalKrijn schreef: Zucht.. waarom kan het nou nooit eens schoon en normaal gaan
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Ik ben vooral fan van deze... 
eelke schreef: Kunstplant voor op de wc
![]()
Ik zal zorgen dattie er staat als je komt verven!-Saskia- schreef: Ik ben vooral fan van deze...![]()
Wat voor kleur wil je hem dan?eelke schreef: Ik zal zorgen dattie er staat als je komt verven!
Mag jij kiezen, tis plastic dus ik denk dattie zelfs in de vaatwasser kan 8)-Saskia- schreef: Wat voor kleur wil je hem dan?![]()
My kind of huisraad. Planten in de vaatwasser, lampen in de vaatwasser. Waar was het huishoud-tips-topic ook alweer?eelke schreef: Mag jij kiezen, tis plastic dus ik denk dattie zelfs in de vaatwasser kan 8)
We hadden eerst een echte plant op de wc. Beetje vergeten dat planten licht nodig hebben om te leven.-Saskia- schreef: My kind of huisraad. Planten in de vaatwasser, lampen in de vaatwasser. Waar was het huishoud-tips-topic ook alweer?![]()
Doet me denken aan een verhaal moeders laatst had. Die kreeg een nieuwe wcbril van de woningbouw, want ze deden een algehele wcrenovatie. De klusser vertelde erbij dat de bril eenvoudig los te klikken zou zijn van de pot. Hij was daarvoor bij iemand anders geweest en die vond dat helemaal praktisch. Dan kon ze hem namelijk ook makkelijk in de vaatwasser zetten 
Wooooooooooooh!
Misschien had ie een tweede vaatwasser voor vieze dingen? Dát lijkt me trouwens wel erg handig!
Misschien had ie een tweede vaatwasser voor vieze dingen? Dát lijkt me trouwens wel erg handig!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Sita staat nog steeds in de kamer, kan haar nog steeds niet uitstrooienChantalKrijn schreef:![]()
![]()
Vond het bij Quinta ook echt even een 'slikken' momentje toen we haar naar het park hadden gebracht![]()
*Dorothea* schreef: Sita staat nog steeds in de kamer, kan haar nog steeds niet uitstrooien![]()
Dompie was altijd zo blij in de zee. Het voelde raar haar thuis te houden. Hoe moeilijk ook echt niets tastbaars meer hebben, is het idee van haar en Bree samen, in de zee, heel vertrouwd en goed.
Gevoel. Raar fenomeen.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Sita was één met het water. Het idee was ook om haar in haar geliefde sloot uit te strooien.-Saskia- schreef:
Dompie was altijd zo blij in de zee. Het voelde raar haar thuis te houden. Hoe moeilijk ook echt niets tastbaars meer hebben, is het idee van haar en Bree samen, in de zee, heel vertrouwd en goed.
Gevoel. Raar fenomeen.
Maar definitief loslaten is zo moeilijk.
- Angelique
- 5-sterren

-Saskia- schreef:
Gevoel. Raar fenomeen.
Hier staat iedereen in de kast en zullen nooit uitgestrooid worden.
Jouw tijd, jouw manier, jouw Sita, altijd goed.*Dorothea* schreef: Sita was één met het water. Het idee was ook om haar in haar geliefde sloot uit te strooien.
Maar definitief loslaten is zo moeilijk.