Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Zo, vanmorgen tijdens mijn les van Evi 3 km afgelegd. Daarna in de tuin bezig geweest, en de huiskamer gepoetst.
Toen met de honden 3,2 km gelopen in het bos, over ons cross pad.  :biggrin2: Favoriet bij mountainbikers ook denk ik, bergje op, bergje af. Daar konden we ons wel uitleven!
Nu maar ff bijkomen, want de keuken moet nog gepoetst. En vanavond gaan we naar de ikea  :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Bericht door hannabelgje »

Tssssss kom ik thuis is de mamakip van haar eitjes af. Ik hoop nu maar op een wonder. :'(
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

mijn jongste kippetje, Spetter genaamd, ongeveer 1,5 jaar oud, heeft vandaag haar eerste eitje gelegd  :wiggle: :wiggle: :wiggle:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Beter laat dan nooit Nynke. ;)
Vanavond nog aan de knutsel geweest en mijn caviaflat is klaar om bewoond te worden. Hij moet nu alleen nog opgeleukt enzo. En ik noet nog iets verzinnen om de trapjes mee vast te zetten. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar de nieuwe man kan in elk geval alvast terecht op de begane grond. Das voor 1 caafje ook groot genoeg. Zondag ga ik er dan de meisjes bij zetten. 
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

hannabelgje schreef: Tssssss kom ik thuis is de mamakip van haar eitjes af. Ik hoop nu maar op een wonder. :'(
Ow, dat is uien  :(
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553

Angelique schreef: Ow, dat is uien  :(
Dat kun je wel zeggen ja. En dat gewoon op dag 22. Hoe verzint ze het. :(
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Vanmorgen voelde ik me zo brak dat ik werk afgebeld heb en een vrije dag genomen heb. Wat gerommeld in huis en toen kwam vriendin koffie leuten en daarna zijn we samen naar de Plantenhal in Ridderkerk gegaan en daarna naar de intratuin. Wilde zaaigrond hebben en die hadden ze niet bij de plantenhal. Tjonge was da duur bij de Intratuin zeg!  :-X
Bij de plantenhal wel pond gedroogde pens voor iets van € 3,59 of zoiets gekocht. Dus Duke was errug blij roen ik thuis kwam
:biggrin2:
Vanavond lekker risotto gemaakt met kalkoenfilet en courgette enzo. En veel witte wijn natuurlijk. Heb die fles ook flink aangesproken vanavond. Zal ik lekker slapen. Nu nog ff bp lezen op mn bedje. Slaapze allemaal.
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Hier voor het eerst sinds twee weken een dag zonder noemenswaardige incidenten ::). Wat ik nu zo ontzettend niet te behappen vind: mijn moeder moet nu alle complicaties overleven (en dat kan maanden duren)  om zich vervolgens ziek te laten maken door de chemotherapie  :'(.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

- Judith - schreef: Hier voor het eerst sinds twee weken een dag zonder noemenswaardige incidenten ::). Wat ik nu zo ontzettend niet te behappen vind: mijn moeder moet nu alle complicaties overleven (en dat kan maanden duren)  om zich vervolgens ziek te laten maken door de chemotherapie  :'(.
Ik kan me voorstellen dat dat niet te behappen is.  :-\ Stap voor stap, dikke zoen!  :-*
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Sterkte voor jou en je moeder Judith :-*
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Dank lieffies  :-*. Het is allemaal wel veel, merk ik. Vooral omdat ik mijn vader 14 jaar geleden ook aan de gevolgen van darmkanker heb verloren, en mijn moeder nu in dezelfde situatie zit. En mijn moeder en ik zijn ons gezin, meer zijn er niet.
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

:bigarmhug: :-*

woensdag is hier de 1e operatie geweest ... er zijn 28 poliepen weggehaald ...volgende week de 2e operatie ...
- Judith -
5-sterren
5-sterren

lauraV schreef: :bigarmhug: :-*

woensdag is hier de 1e operatie geweest ... er zijn 28 poliepen weggehaald ...volgende week de 2e operatie ...
:o

Heel veel sterkte  :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Heel veel sterkte Judith!
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Zo, twee dagen vrij gehad, gisterenavond even naar de kroeg, oude kameraad van me is DJ en draaide daar voor het eerst, nu ff aan de bak voor de baas en dan gauw weer naar huis om aan de klus te gaan.
Laatste resten lijm en tapijt moeten nog van de trap, komende week samen met mijn meisje een nieuw stukkie tapijt uitzoeken om er weer op te laten leggen. Radiator van de muur halen en leiding afdoppen zodat de muur gesaust kan worden, badkamer deur wisselen zodat deze gelakt kan worden.
Kortom, genoeg te doen!

Gesloten