oww, wat spannend ik wist niet dat je al zo ver was.Nadia schreef: Spannend!!
Ik 18 maart. Koekje 20 maart (als ik het goed heb)
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? * Hoera, Suze geboren!
- Pauline
- 5-sterren

Ik vind het ook goed! Slofjes en mutsjes zijn bij beide a.s. moeder aangekomen, dus baby's uiteinde en begin wordt niet meer koud.Martine-Tom schreef: Oh dan gaat het idd opschieten zeg
Het "mag" vanaf nu toch ook? (2 weken voor de datum is dat toch?)
Pauline zag dat het goed wasPauline schreef: Ik vind het ook goed! Slofjes en mutsjes zijn bij beide a.s. moeder aangekomen, dus baby's uiteinde en begin wordt niet meer koud.![]()
- Pauline
- 5-sterren

Kim_S schreef: Pauline zag dat het goed was![]()
Hoeveel babykleren moet ik eigenlijk meenemen naar het ziekenhuis? Een paar rompertjes en pyjama's snap ik zelf ook wel, maar hoeveel jurken en maillots?
Ik zou zeggen 1 van elk. Voor als jullie naar huis mogen.
Pasgeboren kindjes drinken of slapen, daarvoor is een pyjama voldoende, en dat zit ook heel comfortabel natuurlijk
Spannend hoor!
*Vraagt zich af waar het is misgegaan met het babykleertjes-lijntje
*
Pasgeboren kindjes drinken of slapen, daarvoor is een pyjama voldoende, en dat zit ook heel comfortabel natuurlijk
Spannend hoor!
*Vraagt zich af waar het is misgegaan met het babykleertjes-lijntje
Waarom pyjama? Ik heb 2 rompertjes maat 50 en 56 en 2 leuke pakjes in dezelfde maat. Geen spijkerbroekjes t shirtjes of ander 'moeilijk' gedoe. Zou met een meisje ook geen jurkjes ofzo meenemen. Gewoon een lekker comfy pakje.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zou het ook bij een paar van die makkelijke boxpakjes houden.
Oh, dat was ik zelf al weer helemaal vergetenKim_S schreef: *Vraagt zich af waar het is misgegaan met het babykleertjes-lijntje*
Ik heb echt de meest schattige jurkjes en die wil ik straks natuurlijk wel showen
Ik heb sowieso 1 hele zachte pyjama, die heb ik zelf gekocht. En moeders heeft een enorme hoeveelheid kleertjes geregeld, ik denk dat het veel boxpakjes zijn, maar ik vind het zo pyjama-achtig aandoen.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
dan neem je toch lekker een paar schattige jurkjes mee!
spannend hier dames...
Nadia, jij gaat het wat rustiger aan doen he...
je bent niet ziek nee dat klopt. maar wel zwanger.
geniet ervan. doe ook rustige dingen.
en vat dit vooral niet verkeerd op.
succes dames
Nadia, jij gaat het wat rustiger aan doen he...
geniet ervan. doe ook rustige dingen.
en vat dit vooral niet verkeerd op.
succes dames
Ik doe toch rustig?
Vandaag lekker gekneuteld in de tuin. Vind ik lekker
Op de bank zitten tv kijken of boekje lezen doe ik idd niet nee. Maar vind dat ook niet leuk. Boekje lezen wel, maar daar heb ik de concentratie niet voor op het moment.
Vandaag lekker gekneuteld in de tuin. Vind ik lekker
Op de bank zitten tv kijken of boekje lezen doe ik idd niet nee. Maar vind dat ook niet leuk. Boekje lezen wel, maar daar heb ik de concentratie niet voor op het moment.
Ik heb in het zh alleen maar pyjamas aangedaan. Ze geven nog vrij veel over en zelfs comfy pakjes ( dus zachte stofjes enz, geen spijkerbroeken) zitten hier nog steeds niet helemaal ok. Je merkt dat ze veel comfortabeler is in boxpakjes/pyjama...
En in het zh had ik ook vaak niets aan, enkel pamper. Ik vind de eerste dagen/weken lichaamscontact zoooo belangrijk. Bovendien is het in het zh vaak kokend heet...
En in het zh had ik ook vaak niets aan, enkel pamper. Ik vind de eerste dagen/weken lichaamscontact zoooo belangrijk. Bovendien is het in het zh vaak kokend heet...
Laatst gewijzigd door Sieglinde op za 08 mar 2014, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gefrummel met maillots en jurkjes zou ik ook echt nog even niet doen. Laat je kindje eerst maar wennen aan aanrakingen en handelingen ipv het veilige warme en zachte vruchtwater.
overslagrompertjes, mutsjes en wat pakjes en sokjes. Ik zou 3 setjes doen. Ik vond trouwens een shirtje met broekje fijner dan een heel pakje met verschonen, en ik had een lang kindje die niet goed in die pakjes paste. Verhouding van die dingen klopt slecht.
overslagrompertjes, mutsjes en wat pakjes en sokjes. Ik zou 3 setjes doen. Ik vond trouwens een shirtje met broekje fijner dan een heel pakje met verschonen, en ik had een lang kindje die niet goed in die pakjes paste. Verhouding van die dingen klopt slecht.
Ohh ik ben zooooooo nieuwsgierig naar de kleine!! Ik zou eigenlijk even naar binnen willen kijken
Ik vind het nog steeds echt bizar dat er een mini mens in mijn buik zit.
Ik vind het nog steeds echt bizar dat er een mini mens in mijn buik zit.