Tuurlijk- Judith - schreef: Ow enne.... dat wist ik niet zelf hè, dat heb ik gegoogled 8)
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ik wist hem zonder te googlen 8)- Judith - schreef: Ow enne.... dat wist ik niet zelf hè, dat heb ik gegoogled 8)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Knap zeg! 8)Mieke L. schreef: ik wist hem zonder te googlen 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ow jij gelooft haar niet*Dorothea* schreef: Tuurlijk![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
wel he? 8)*Dorothea* schreef: Knap zeg! 8)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben onder de indruk.
Het is mn pa gelukt om het slot van de poortdeur te maken. 
Daarna bij oom belastingaangifte geregeld. Kon mijn vader nog even fijn accordeon spelen. Bij mijn ouders in de tuin thee gedronken en genoten van de lucht vd bbq van Nynke
Pa heeft lekker Chinees gehaald. Redelijk op tijd terug om het slot terug in de poort te zetten. Voor Duke orgaanpakketjes en vlees ingepakt en zijn kip vd poelier. Die had niet veel, dus ik moet gauw terug of wat anders regelen. Wel megamooie stukken. Dat is het fietsen wel waard. Nu even genieten van een slokje van mn zelfgemaakte bramenneut met ijsblokjes en dan ga ik richting bed.
Daarna bij oom belastingaangifte geregeld. Kon mijn vader nog even fijn accordeon spelen. Bij mijn ouders in de tuin thee gedronken en genoten van de lucht vd bbq van Nynke
Pa heeft lekker Chinees gehaald. Redelijk op tijd terug om het slot terug in de poort te zetten. Voor Duke orgaanpakketjes en vlees ingepakt en zijn kip vd poelier. Die had niet veel, dus ik moet gauw terug of wat anders regelen. Wel megamooie stukken. Dat is het fietsen wel waard. Nu even genieten van een slokje van mn zelfgemaakte bramenneut met ijsblokjes en dan ga ik richting bed.
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Blugh.. Belastingaangifte moeten wij ook nog doen. Eens kijken of we daar morgen aan toe komen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Papa zegt: told you sooooo-Saskia- schreef:Oké, ik ben een ongeduldig typje. Ik was het drogen-in-het-zonnetje van Wodka's schaap een beetje beu en zag het er al van komen dat die ook vanavond niet in haar biabed kon plaatsnemen. Slapen zonder schaap is echt the limit, vindt ze.
Dus heb ik mijn dure, echte Texelse schaap in de droger gefl*kkerd.
En dat gaat prima! Velletje nog mooi zacht en soepel, vachtje goed doorgeblazen en het merendeel van de haren in het filter weten te vangen.
Of de droger het ook een goed idee vond, is nog even afwachten, maar schaap, Wodje en ik zijn blij.
Volgende keer doen we ook de wasmachine-test erbij. Volgens mij kan het prima.
Ik heb uitstel van aangifte aangevraagd en gekregen. Hoef dus pas uiterlijk 1 sept de aangifte te doen.Nadia schreef: Blugh.. Belastingaangifte moeten wij ook nog doen. Eens kijken of we daar morgen aan toe komen.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op ma 10 mar 2014, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is een van de vele voordelen van getrouwd zijn met een ex-bank-beambte, onze administratie is zo op orde en overzichtelijk, 2 dagen nadat mijn jaaropgave is gepubliceerd ligt alles bij onze consulente en 2 dagen daarna ligt het hele verhaal bij onze vrienden met de blauwe enveloppes.
*braafklikkoekje*

*braafklikkoekje*
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook altijd voor 1 september. In Belgie moet het voor 1 juli en onze belastingmeneer heeft het altijd erg druk.
Dat is fijn!! Hier ben ik niet zo precies mee. Dus het is altijd wel een opgave.
Omdat ik door een extra inkomst die niet voorzien was en veranderingen in belastingen te weinig belasting betaald heb en een klein bedrag terug moet betalen. Ik had wel al wat aan de kant gezet voor het geval dat maar dat was iets te weinig, nu kan ik dus rustig tot okt geld aan de kant leggen om alles te betalenNadia schreef: Waarom dan?