Als je nu gewoon eens naar de topic titel kijkt?Annemarie Rijnveld schreef: ok, dank je! en is de datum bekend? Of wordt die naderhand doorgegeven?
Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.)
Moderator: Lizzy
Als je nu gewoon eens naar de topic titel kijkt?Annemarie Rijnveld schreef: ok, dank je! en is de datum bekend? Of wordt die naderhand doorgegeven?

eelke schreef: Als je nu gewoon eens naar de topic titel kijkt?![]()
Titeren regio Dordrecht...21 juni ( voorheen R`dam.)
Haha, van mij wel hoor, maar ik ben niet van de organisatieAnnemarie Rijnveld schreef:. Oh ja, ik had de datum eigenlijk wel gezien, maar was die later weer vergeten
solly
Mag ik nog meedoen met twee honden Eelke?

mijn hoofd loopt een beetje om, op dit moment....maar de titel titeren regio Dordrecht, had ik echt niet begrepen dat het in Dordrecht zelf zou zijn. Ik had het begrepen als '"voor de mensen uit Dordrecht en omstreken", vandaar.eelke schreef: Haha, van mij wel hoor, maar ik ben niet van de organisatie
Ik vond het wel grappig, twee vragen achter elkaar waarvan het antwoord in de titel staat![]()

Graag gedaan hoor !thortequila schreef: Bedankt voor de kleine aanpassing.

Je staat erbij hoor..... kijk maar in het tijdschema....Annemarie Rijnveld schreef: Dank je wel.....ik merk dan wel of ik er bij ben gezet of niet.

OK, gezien!!! Dank jede Meiden schreef: Je staat erbij hoor..... kijk maar in het tijdschema....

Zoo das snel!!de Meiden schreef: Hallo Allemaal...
We zitten vol, het is snel gegaan, mochten er afvallen, dan kan de open plaats weer opgevuld worden uiteraard !!
Tegen de tijd van het titeren krijgen jullie het adres per PB toegestuurd !