Worlds Biggest Juice Detox 2014
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Worlds Biggest Juice Detox 2014
Thanks!
Vanavond paleo boerenkool gegeten uit de allerhande van januari. Was best lekker.
Vanavond paleo boerenkool gegeten uit de allerhande van januari. Was best lekker.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wanneer komt nou de film uit? 
ik zit ook al steeds te kijken/wachten....
Ik heb besloten om morgen weer met de 5 daagse detox te beginnen en als het net zo goed gaat als de eerste keer plak ik er nog eens 5 dagen aan. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan? Na die 10 dagen wil ik weer langzaam soepjes en salades gaan eten. Voelde mij erg goed na die eerste detox maar merk wel dat bij mij er zo weer het oude patroon insluipt. Dacht misschien als ik langer detox de knop dan misschien wel definitief is omgezet???
-
Antonia
- 5-sterren

Ik zou dolgraag met je meedoen. Het is alleen op dit moment financieel niet haalbaar voor mij
.
-
hannabelgje
- 5-sterren

http://www.superjuiceme.com/
via deze site kun je je aanmelden om de film straks gratis online te kunnen kijken.
via deze site kun je je aanmelden om de film straks gratis online te kunnen kijken.
voor diegenen die de nieuwsbrief niet krijgen:
http://www.bigjuicespringclean.com/
lente detox van 31 mrt tot 4 apr.
http://www.bigjuicespringclean.com/
lente detox van 31 mrt tot 4 apr.
O dan wil ik ook wel weer meedoen, alleen weet ik nu al dat we 3 april uit eten gaan, dat is niet handig.
Ga deze overslaan want heb net weer een detox achter de rug. Moet ook niet te vlug achter elkaar want dan lijkt het me niet meer gezond.
En film al gezien? Ikke wel. 
Kwam goed uit, wat extra motivatie, aangezien ik zelf een weekje reset heb gepland deze week, door veel stress en vanalles is het een beetje nodig nu.
Kwam goed uit, wat extra motivatie, aangezien ik zelf een weekje reset heb gepland deze week, door veel stress en vanalles is het een beetje nodig nu.
-
Bowdi
Wij hebben hem gisteren gezien.Kaio schreef: En film al gezien? Ikke wel.
Gaf vooral manlief weer extra motivatie om het op te pakken.
Hij heeft gisteren gelijk een nieuwe juicer gekocht en boodschappen gedaan voor de 5-daagse. De oude was al een tijdje kapot.
Hij is vandaag begonnen.
Ook ik wil weer sapjes gaan maken. Nu eerst voor erbij en over 1 a 2 weken ook eens een 5-daagse denk ik. Eerst maar eens alle 'slechte' boodschappen in huis opmaken. Gelukkig is er al geen zoetigheid/chips/koekjes oid meer in huis.
Wel jammer dat de 28 dagen app zo duur is.
Lijkt me trouwens best een leuke uitdaging om 28 dagen te juicen.
Maar eens over nadenken of dat tot de mogelijkheden behoort. Meer liefhebbers hiervoor?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nope nog niet. Misschien vanavond eens doen.
Er is volgens mij maar een tijdspanne van 8 dagen dat je hem zo kunt bekijken.
Mijn man gaat morgen ook een dagje meesappen, ben benieuwd
28 dagen, denk dat dat best lang is voor mij, is ook wel een kwestie van gewenning, maar ik houd ook van lekker eten ( lekker eten is bij mij veel groenten en vers, zo kan ik zo een stronk brocolli opkanen, heerlijk )
Mijn man gaat morgen ook een dagje meesappen, ben benieuwd
28 dagen, denk dat dat best lang is voor mij, is ook wel een kwestie van gewenning, maar ik houd ook van lekker eten ( lekker eten is bij mij veel groenten en vers, zo kan ik zo een stronk brocolli opkanen, heerlijk )
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zal nu eens een stuk gaan kijken. Duurt ie lang?
-
Antonia
- 5-sterren

Ik heb de film vanavond gekeken. Vond hem weer erg motiverend. Goed voor jezelf zorgen in een prachtige omgeving. Wat zou ik graag aan zo'n 28-daags programma in Portugal meedoen.
Is het 28-daagse programma ergens te downloaden/kopen?
Is het 28-daagse programma ergens te downloaden/kopen?