Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Zo ik begin me weer een beetje "mens" te voelen...
Vanuit thuis aan het werk, met 2 laptops en 3 telefoons voor mijn neus 
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogenhannabelgje schreef: In mijn droger kan de was ook fijn naar buiten kijken hoor. Ze zien er altijd heel blij uit.
Ja met dit weer hoeft het ook niet in de droger natuurlijk. We hebben twee wasrekjes boven en daar blijven we ook op drogen. Maar voor de spoedjes en de vochtige jagertijden is een droger wel heel fijn!zhiva schreef: Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogenDenk wel dat die blij is
![]()
En droog en fris na een week hangen!zhiva schreef: Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogenDenk wel dat die blij is
![]()
Iets als jachtseizoen in het moeras, of start visseizoen?Kaela schreef: Ja met dit weer hoeft het ook niet in de droger natuurlijk. We hebben twee wasrekjes boven en daar blijven we ook op drogen. Maar voor de spoedjes en de vochtige jagertijden is een droger wel heel fijn!
-
sella
So hee, ik ben letterlijk flauw gevallen van de buikpijn gisteravond en vanochtend.
Net naar de huisarts geweest. Dikke darm is enorm opgezet. Wat krampwerende pilletjes mee, en aan de bel trekken als het erger wordt of als ik hoge koorts krijg.
En vooral blijven eten
Dat is nu niet prio een zeg maar gevoelsmatig.
Net naar de huisarts geweest. Dikke darm is enorm opgezet. Wat krampwerende pilletjes mee, en aan de bel trekken als het erger wordt of als ik hoge koorts krijg.
En vooral blijven eten
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net naar het zkh geweest om kennis te maken met mijn nieuwe neefje via een echo. Wat was dat mooi om te zien zeg! Nu nog even fijn de moestuin in.
Gewerkt, met de honden naar het bos geweest, laptop mee de tuin in gesleept en vanuit daar gewerkt, nu ff wat drinken en dan naar mijn eerste afspraak voor vandaag.
En ondertussen zit ik te wachten op mijn pakket... ben bang dat ik weg ben eer zij er zijn.
Oh ja, en ik heb mn auto uitgemest. 8)
En ondertussen zit ik te wachten op mijn pakket... ben bang dat ik weg ben eer zij er zijn.
Oh ja, en ik heb mn auto uitgemest. 8)
Ppfff krijg net een telefoontje van officier van justitie....dat de hogere beroep zaak die ik morgen zou hebben in Arnhem voor de meervoudige kamer niet doorgaat.
De "verdachte" heeft zich bedacht....en wil stiekem toch maar niet in hogere beroep....pfff wat een simpele zielen heb je toch op deze aardkloot rond lopen...
maar gelukkig zit deze in elk geval voor 5 jaar achter de tralies....nu "verdachte" nummer 2 nog....
De "verdachte" heeft zich bedacht....en wil stiekem toch maar niet in hogere beroep....pfff wat een simpele zielen heb je toch op deze aardkloot rond lopen...
maar gelukkig zit deze in elk geval voor 5 jaar achter de tralies....nu "verdachte" nummer 2 nog....
En bevroren, maar dat ontdooit wel weer overdagPluto schreef: En droog en fris na een week hangen!![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Een nest babymuizen gevonden in mijn kippenhok. Van mijn hart maar een steen gemaakt en ze weggehaald en aan de kat van de buren gegeven. Wel eerst doodgemaakt.
Kippen lusten ook vlees.hannabelgje schreef: Een nest babymuizen gevonden in mijn kippenhok. Van mijn hart maar een steen gemaakt en ze weggehaald en aan de kat van de buren gegeven. Wel eerst doodgemaakt.
En weer een vaarskalf aan het einde van de middag. Nog 1 koe te gaan. Dan kunnen we weer even rustig doorslapen.
20 februari bij de tandarts geweest en had lekker weinig "werk" aan m'n gebit kleven. Krijg ik de rekening vandaag: € 71,53! So much voor de gratis tandpastamonsters
Op naar een goedkopere tandarts, is ze nou helemaal? Zat binnen 25 minuten in de auto en je moet je eerst melden, handen en mond desinfecteren en dan zat ik ook nog heel even te wachten. Toch presteert ze het om 3*5 minuten gebitsreiniging in rekening te brengen, 5 minuten preventieve voorlichting en een controle. Even een mailtje gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en ik zie wel wat er gaat gebeuren.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja dat zal best maar van mij krijgen ze geen babymuizen om uit elkaar te pikken. brrrr
Er liep net een teek over mijn Zoë en ik wilde haar eigenlijk mee naar boven nemen vandaag omdat ze heel veel alleen is geweest.
Er liep net een teek over mijn Zoë en ik wilde haar eigenlijk mee naar boven nemen vandaag omdat ze heel veel alleen is geweest.